معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به مناسبت دهه کرامت و هفته جهاد کشاورزی از خانواده شهدای جهادگر موسوی و جوکار دیدار به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محسن محمدی افزود: در این دیدار که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سنگر سازان بی سنگر صورت گرفت به برخی از مسائل و مشکلات خانواده های نامبردگان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا مایه افتخار و سربلندی جامعه هستند، خاطر نشان کرد: حضور در کنار خانواده شهدا توفیقی الهی برای مسئولین است.

این مقام مسئول ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا تصریح کرد: دیدار از خانواده معظم شهدا و شنیدن مشکلات و پیگیری رفع مشکلات آنان از وظایف مهم ماست.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در معیت مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه به همراه رئیس اداره امور ایثارگران و 4 تن از خادمین حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به مناسبت هفته جهاد کشاورزی و دهه کرامت از خانواده گرانقدر شهیدان موسوی و جوکار دیدار کردند و ضمن دلجویی از این عزیزان به رسم قدردانی هدایایی به این بزرگواران تقدیم گردید.