رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به منظور عملیاتی شدن ادبیات زنجیره باید با توجه به بهره برداران مختلف بخش کشاورزی و اقلیم های متفاوت بسته اجرایی داشته باشیم.

محمد مهدی قاسمی در آیین اختتامیه همایش تبیین رویکردهای بخش کشاورزی استان فارس با محوریت جهش تولید تصریح کرد: با هم افزایی و استفاده از پتانسیل های استان فارس در بخش اجرا، تحقیقات و بخش خصوصی، بسته اجرایی تهیه شود.

وی با اشاره به اینکه ارتقای بهره وری با ارائه بسته های دانشی تجربه شده باید دنبال‌ شود، افزود: کشاورزی پیشه نیاکان استان فارس بوده و اجداد ما از دیرباز به شغل کشاورزی مشغول بودند،کشاورزی استان فارس  پیشرفته و کشاورزان این استان با هوشمندی، دانش و بینش بالا در کشور پیشرو هستند.

این مقام مسئول؛ آغاز سال زراعی را رویداد مهمی در بخش کشاورزی برشمرد و اظهار کرد: هدف از برگزای این همایش فائق آمدن بر چالش ها با انسجام، وحدت رویه و تشریک مساعی است و باید این پیام را به تلاشگران عرصه کشاورزی بدهیم که با عزمی جزم، به دنبال ایجاد تغییرات چشمگیر و ارتقای بهره وری در بخش کشاورزی هستیم.

قاسمی تاکید کرد: مشکلات مطرح شده در پنل ها باید به فوریت در قالب تیم های هر پنل  و با محوریت مدیران شهرستان ها بررسی و رفع شود تا پیامد این همایش پیگیری سهل تر و بهتر امورات باشد.

وی با اظهار خرسندی از جاری شدن ادبیات تعالی در ارائه گزارش های مجموعه جهاد کشاورزی، ابراز کرد:تعالی سازمانی با هدف ارائه الگوی مدیریتی در این سازمان جاری سازی شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برای مدیریت کردن باید ابراز مدیریتی در اختیار باشد و باید ذی نفعان، نیازها و راه های ارتباطی آنان شناسایی شود.