رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: در سی و سومین دوره انتخاب و معرفی نمونه‎های بخش کشاورزی کشور، از نمونه های ملی  استان  فارس نیز تجلیل شد.

واحدی پور تصریح کرد: پس از تعداد ۷ نمونه ملی در سال گدشته ،امسال برای اولین مرتبه ۱۰ منتخب گردیده اند که عبارتند از   اکبر محمودی مسئول مرکز جهاد کشاورزی حومه مرودشت به عنوان مسئول مرکز نمونه ملی، محمد علی انصاری مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی پنبه کاران شهرستان داراب و  عباس رضایی مسئول نظام صنفی کارهای کشاورزی از شهرستان فیروزآباد بود.

این مقام مسئول گفت: در زراعت و باغبانی اسداله کوچکی از شهرستان داراب با تولید 8هزار و 200 کیلوگرم پنبه در هکتار، محمدحسین جلادت از شهرستان استهبان  با تولید 2 هزار و 851 کیلوگرم انجیر دیم  در هر هکتار و اکبر سلیمی از شهرستان داراب با تولید 119.5 تن انار در هر هکتار به عنوان تولید کنندگان برتر معرفی شدند.

واحدی پور گفت: دیگر برترین‌ها هوشنگ رنجبر از شهرستان خرمبید بهره بردار نمونه در بهره برداری و نگهداری سازه‌ها، تاسیسات آبیاری و زه‌کشی در سطح  ۴۰۰ هکتار، حمید اجاقی پرورش دهنده شتر مرغ مولد- توام از شهرستان شیراز با تولید 72 هزار کیلوگرم گوشت، ناصر ارشدی از شهرستان مرودشت مدیر واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی مجتمع کشت و صنعت دشت ارم شیراز با تولید 52 هزار تن محصولات کشاورزی و گل محمد بامری صادر کننده نمونه گیاهان دارویی از شهرستان شیراز بودند.  

رییس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس یاداور شد در سال  ۹۶ تعداد۷۹ نفر از فعااین این بخش نمونه شده اند که این ۱۰ نفر از میان ان ها توانسته اند در ارزیابی های کشوری به عنوان نفرات ملی منتخب شوند و به زودی همچون گذشته از تمام این عزیزان در شیراز تجلیل به عمل خواهد امد.