وی افزود: اطلاع رسانی کارهای انجام شده در این سازمان جزء فعالیت های تخصصی شما می باشد و همین مسئولیت سنگین است که وقتی خوب ادا شود یک سازمان که زحمت های فراوانی کشیده است و قدم های خوبی را برداشته است به خوبی این فعالیت ها انعکاس یابد و اگر خدای نکرده در بحث تبلیغات ضعیف عمل کند حق مطلب ادا نخواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که خیلی از کارها را انجام داده ایم ولی تبلیغات ما به اندازه کارهای انجام شده نبوده است، خاطرنشان کرد: بایستی اقدامات انجام شده برای جوانان دهه سومی و چهارمی به خوبی اطلاع رسانی گردد و این وظیفه ما است که دست آوردهای انقلاب را بازتاب دهیم.

وی در ادامه بیان داشت: همه به روابط عمومی احتیاج دارند و این احتیاج 2 سویه است، هم شما نیاز به منابع خبری دارید و هم منابع خبری برای انعکاس فعالیت های شان نیاز به شما دارند و این دو سویه بودن بسیار مهم است و سبب می شود که ارتباطی ناگسستنی ایجاد گردد.

قائمی در ادامه اظهار داشت: این اهمیت روابط عمومی می باشد که یکی از شاخص های اهمیتی سازمانی می باشد و تمام تلاش های سازمانی می تواند بدون نتیجه بماند اگر اطلاع رسانی نشود و این بیان گر اهمیت بخش روابط عمومی می باشد.

وی در خاتمه ضمن تشکر از آقای واحدی پور مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و پرسنل این مدیریت جهت فعالیت های صورت گرفته در این مدیریت تصریح کرد: در اطلاع رسانی امانت داری بسیار مهم می باشد و اگر یک کلمه را سهوا عوض کنید برداشت مخاطب از موضوع عوض می شود لذا بایستی اصل مطلب از بین نرود و بحث امانت داری در رساندن خبر بسیار مهم می باشد.