به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در دیدار رئیس و کارشناسان اداره روابط عمومی این سازمان که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی ترتیب داده شده بود، ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: تعامل بایستی بین تمام ارکان سازمان وجود داشته باشد.

وی افزود: روابط عمومی چشم یک سازمان محسوب می شود زیرا که اگر روابط عمومی در انعکاس اخبار و فعالیت ها حضور نداشته باشد همه فعالیت با حجم گسترده به خوبی به مردم اطلاع رسانی نمی گردد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به این که روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس چه در زمان تعطیلات نوروزی و چه در قبل و بعد از آن با تلاش ها و عملکرد خوب خود نسبت به شناخت افکار عمومی و نفوذ در آن جهت جلب رضایت چه در داخل سازمان و چه در خارج از سازمان موفق بوده است، خاطر نشان کرد: بنا بر فرمایش امام خامنه ای مبنی بر این که بایستی کارهای خوب را تبلیغ کنیم لذا متاسفانه در طول مدت انقلاب به خوبی فعالیت های گسترده ای که در زمینه های مختلف برای مردم انجام شده است که البته وظیفه هم بوده، به خوبی به اطلاع آنان نرسیده است که این مهم بیانگر نقش مهم روابط عمومی در انعکاس اخبار و فعالیت های بخش های مختلف می باشد.

وی بیان داشت: در حال حاضر فضای مجازی همه اخبار را انعکاس می دهد و این هنر روابط عمومی است که بتواند در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن نسبت به انعکاس اخبار گام بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین قائمی در ادامه با اشاره به این که دنیای روابط عمومی تمام نشدنی است اظهار داشت: در کار روابط عمومی تنوع است و ایستایی ندارد و بایستی با توجه به پیشرفت هایی که در دنیا در این حوزه اتفاق می افتد روابط عمومی نیز پیشرفت کند و روابط عمومی امسال ما بایستی با روابط عمومی سال گذشته فرق داشته باشد و اگر ما خلاقیت و نوآوری نداشته باشیم همه کارهایی که انجام می دهیم تکراری می شود.

وی در خاتمه ضمن تشکر از رئیس و پرسنل اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در انعکاس اخبار تاکید کرد: روابط عمومی عصای دست مدیریت می باشد و از ویژگی های بارز آن امانت داری در تهیه اخبار است.

واحدی پور رئیس اداره روابط عمومی سازمان نیز در این جلسه ضمن تشکر از مساعدت ها و تعاملات این حوزه با اداره روابط عمومی، در ارائه خدمات بهتر به کلیه ذی نفعان این سازمان گفت: روابط عمومی عشق، علاقه و ارق سازمانی می خواهد که به حمدالله در تک تک همکاران این مجموعه وجود دارد و همکاران این مجموعه همواره حتی مشکلات شخصی خود را کنار گذاشته و در هر شرایطی جهت اهداف غایی سازمان و ارائه خدمت به ذی نفعان به انجام امور محوله می پردازند.