- خدمات و فرمها- قوانین - بخشنامه ها و دستور العمل ها
- شرح وظایف
- تماس با مسئولین
مدیریت امور اداری به عنوان یکی از مدیریت های زیر شاخه معاونت توسعه مدیریت و منابع می باشد که از نظر تشکیلاتی از دو اداره به شرح ذیل تشکیل شده است :
1- اداره کارگزینی و استخدام
2- اداره امور بازنشستگان و موظفین
=============================================================
تعدادی از وظایف و خدمات ادارات مستقر در مدیریت امور اداری
1)شرح وظایف اداره بازنشستگی
1- اقدامات مربوط به برقراری حقوق وظیفه
2- اصلاح حقوق وظیفه بگیران
3- اقدامات مربوط به بازنشستگی از طریق سنوات ارفاقی جانبازان
4- اقدامات مربوط به از کار افتادگی و فوت از طریق صندوق بازنشستگی کشوری
5- انتقال و یا استرداد کسور بازنشستگی
6- پرداخت کمک هزینه فوت و ازدواج بازنشستگان
7- بررسی و اقدامات مربوط به سوابق مدیریتی و خدمت در مناطق جنگی بازنشستگان
8- بررسی سوابق همترازی هیات علمی
9-اقدامات مربوط به استعفاء کارکنان ستادی و غیرستادی
10-تمدید خدمت شاغلین ستادی و غیرستادی
11- صدور گواهی برای بازنشستگان ستاد وزارت
12- اقدامات مربوط به صدور کارت منزلت از سوی سازمان بازنشستگی کشوری
13 – برقراری حق عائله مندی زنان بازنشسته و وظیفه بگیر مجرد
14- صدور تائیدیه گواهی های استانی جهت ارائه به دوایر دولتی و انتظامی
15- بررسی و اقدامات مربوط به حق بیمه معوقه کارکنان ( موضوع اجرای رای 517- 518 هیات عمومی دیوان عدالت اداری )
16 – استعلام از دفتر رسیدگی به تخلفات اداری
17- همکاری با اداره امور عمومی برای انجام تجلیل از بازنشستگان
18- اصلاح و تطبیق احکام سنوات گذشته بازنشستگان
19 – انجام گردشکار و مراحل بازنشستگی پیش از موعد کارکنان
20- بررسی پرونده های اشخاص مدعی اصلاح سابقه خدمت وحقوق بازنشستگی یا وظیفه
21- صدور ابلاغ بازنشستگی برای کارکنان واجد شرایط ستادی
22- رابط استانی سازمان بازنشستگی کشوری و بیمه تامین اجتماعی
23- جمع آوری اطلاعات افراد شاغل و غیر شاغل جهت تعیین تکلیف حق بیمه معوقه سنوات گذشته
24- اقدامات مربوط به قطع حقوق ورثه
25- پاسخگوئی به استعلامات سازمانهای جهاد کشاورزی استانها و سازمانهای تابعه در امور مربوط به بازنشستگی
26- تنظیم فرمهای تطبیق وضع برای وراث و اجرای ماده 10 قانون نظام هماهنگ پرداخت که در تاریخ 1/1/74 حقوق برای آنان برقرار گردیده است .
27- اقدامات مربوط به بازخریدی ( در صورت اجرای بازخریدی )
28- بازبینی پرونده های کارگزینی شاغلین قبل از بازنشستگی از حیث کسورات و رفع نقص مدارک مورد نیاز سازمان بازنشستگی کشوری
29 – سایر اقدامات و انجام امور محوله از سوی مسئولین دفتر و کارهای متفرقه .
======================================
2) شرح وظایف اداره استخدام:
1-انجام امور مربوط به استخدام مهندسین ناظر
2-انجام امور مربوط به صدور ابلاغ بازنشستگی شهدای وزارت
3-انجام امور مربوط به دریافت کد شناسه نیروهای قرارداد مشخص
4-انجام کلیه مراحل تغییر وضعیت از ابتداء تا صدور حکم رسمی قطعی
5- بررسی و پیگیری جهت صدور احکام لشگری جانبازان حالت اشتغال
6- بررسی و پیگیری جهت دریافت شماره مستخدم کلیه کارکنان
7-پاسخ به نامه های مراجعین جهت جذب و تبدیل وضع
8-انجام امور محوله و پیگیری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در زمینه های جذب و استخدام .
9-انجام کلیه امورمربوط به نقل وانتقالات
10- انجام کلیه امورات مربوط به ارتقا رتبه خبره وعالی
11- گواهی برای تمام دوره هاو آزمونهای مختلف دانشگاهها اعم از دانشگاه آزاد و سازمان سنجش و پیام نور و غیره
12- گواهی برای ارباب رجوع های دانشگاه آزاد در تمام مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا گواهی صادره می شود
13- بررسی پرونده های ارتقاء شغلی
14- هماهنگی با وزارتخانه برای کسر خدمت و معافیت
15 - هماهنگی با وزارتخانه برای تهیه بیمه خدمات درمانی سربازان
16- صدور گواهی کسر خدمت و معافیت .
17-هماهنگی با وزارتخانه برای اخذ سهمیه مشمولان
18 – تشکیل پرونده و دریافت مدارک مشمولان هر اعزام
19 - اخذ جوابیه امریه موافقت از وزارتخانه
20 - صدور گواهی کسر خدمت و معافیت برای کمیسیون ایثارگران .
21- صدور انواع احکام مختلف
22- صدور فرم تسویه حساب (بازنشستگی، انتقال و ...)
23- استعلام مدرک تحصیلی ارائه شده توسط همکاران
24- صدور انواع گواهی های اشتغال بکار و ایثارگری
25- استعلام کارکرد همکاران دارای سوابق خارج از وزارت جهت بررسی و احتساب سابقه خدمت آنان
26- محاسبه بدهی دوران غیررسمی
27- مکاتبه و انتقال حق بیمه از سازمان تامین اجتماعی به سازمان بازنشستگی کشوری
28- پیگیری نامه های وارده از سوی مجتمع های قضائی و آراء هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری
29- محاسبه مرخصیهای ساعتی و روزانه همکاران
30- اعلام مانده مرخصی استحقاقی کلیه همکاران تا پایان سال
31- جانمایی همکاران شاغل ستاد وزارت در پست های سازمانی چارت تشکیلاتی جدید
32- ایجاد مشاغل ابلاغی ستادوزارت در چارت تشکیلاتی جدید
33- رفع مشکل پست ها و تغییر در شغل هائیکه تغییر پست سازمانی داشته اند.
34- ثبت گزارش کارکرد ماهانه کلیه همکاران
35- بررسی قطع و وصل حقوق و مزایای پرسنل مامور به ستاد وزارت و به خارج از ستاد
36- ثبت نمرات ارزشیابی در سیستم رایانه ای
مشخصات مدیر و روسای امور اداری
ردیف |
نام و نام خانوادگی |
سمت |
شماره تماس |
عکس |
1 |
آقای ناصر انصاری |
سرپرست مدیریت امور اداری رفاه و پشتیبانی |
|