• خدمات و فرمها- قوانین - بخشنامه ها و دستور العمل ها
  • شرح وظایف
  • تماس با مسئولین
دانلود فرم استعلاجی
یکشنبه, 15 ارديبهشت 1398
دانلود فرم ادامه مطلب
دانلود فرم مرخصی بدون حقوق
شنبه, 15 ارديبهشت 1397
دانلود فرم ادامه مطلب

مدیریت امور اداری به عنوان یکی از مدیریت های زیر شاخه معاونت توسعه مدیریت و منابع می باشد که از نظر تشکیلاتی از دو  اداره به شرح ذیل تشکیل شده است :
1-    اداره کارگزینی و استخدام
2-    اداره امور بازنشستگان و موظفین

=============================================================
تعدادی از وظایف و خدمات ادارات مستقر در مدیریت امور اداری
1)شرح وظایف اداره بازنشستگی
1- اقدامات مربوط به برقراری حقوق وظیفه
2- اصلاح حقوق وظیفه بگیران
3- اقدامات مربوط به بازنشستگی از طریق سنوات ارفاقی جانبازان
4- اقدامات مربوط به از کار افتادگی و فوت از طریق صندوق بازنشستگی کشوری
5- انتقال و یا استرداد کسور بازنشستگی
6- پرداخت کمک هزینه فوت و ازدواج بازنشستگان
7- بررسی و اقدامات مربوط به سوابق مدیریتی و خدمت در مناطق جنگی بازنشستگان
8- بررسی سوابق همترازی هیات علمی
9-اقدامات مربوط به استعفاء کارکنان ستادی و غیرستادی
10-تمدید خدمت شاغلین ستادی و غیرستادی
11- صدور گواهی برای بازنشستگان ستاد وزارت
12- اقدامات مربوط به صدور کارت منزلت از سوی سازمان بازنشستگی کشوری
13 – برقراری حق عائله مندی زنان بازنشسته و وظیفه بگیر مجرد
14- صدور تائیدیه گواهی های استانی جهت ارائه به دوایر دولتی و انتظامی
15- بررسی و اقدامات مربوط به حق بیمه معوقه کارکنان ( موضوع اجرای رای 517- 518 هیات عمومی دیوان عدالت اداری )
16 – استعلام از دفتر رسیدگی به تخلفات اداری
17- همکاری با اداره  امور عمومی برای انجام تجلیل از بازنشستگان
18- اصلاح و تطبیق احکام سنوات گذشته بازنشستگان
19 – انجام گردشکار و مراحل بازنشستگی پیش از موعد کارکنان
20- بررسی پرونده های اشخاص مدعی اصلاح سابقه خدمت وحقوق بازنشستگی یا وظیفه
21- صدور ابلاغ بازنشستگی برای کارکنان واجد شرایط ستادی
22- رابط استانی سازمان بازنشستگی کشوری و بیمه تامین اجتماعی
23- جمع آوری اطلاعات افراد شاغل و غیر شاغل جهت تعیین تکلیف حق بیمه معوقه سنوات گذشته
24- اقدامات مربوط به قطع حقوق ورثه
25- پاسخگوئی به استعلامات سازمانهای جهاد کشاورزی استانها و سازمانهای تابعه در امور مربوط به بازنشستگی
26- تنظیم فرمهای تطبیق وضع برای وراث و اجرای ماده 10 قانون نظام هماهنگ پرداخت که در تاریخ 1/1/74 حقوق برای آنان برقرار گردیده است .
27- اقدامات مربوط به بازخریدی ( در صورت اجرای بازخریدی )
28- بازبینی پرونده های کارگزینی شاغلین قبل از بازنشستگی از حیث کسورات و رفع نقص  مدارک مورد نیاز سازمان بازنشستگی کشوری
29 – سایر اقدامات و انجام امور محوله از سوی مسئولین دفتر و کارهای متفرقه .


======================================
2) شرح وظایف اداره استخدام:
1-انجام امور مربوط به استخدام مهندسین ناظر
2-انجام امور مربوط به صدور ابلاغ بازنشستگی شهدای وزارت
3-انجام امور مربوط به دریافت کد شناسه نیروهای قرارداد مشخص
4-انجام کلیه مراحل تغییر وضعیت از ابتداء تا صدور حکم رسمی قطعی
5- بررسی و پیگیری جهت صدور احکام لشگری جانبازان حالت اشتغال
6- بررسی و پیگیری جهت دریافت شماره مستخدم کلیه کارکنان
7-پاسخ به نامه های مراجعین جهت جذب و تبدیل وضع
8-انجام امور محوله و پیگیری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در زمینه های جذب و استخدام .
9-انجام کلیه امورمربوط به نقل وانتقالات
10- انجام کلیه امورات مربوط به ارتقا رتبه خبره وعالی
11- گواهی برای تمام دوره هاو آزمونهای مختلف دانشگاهها اعم از دانشگاه آزاد و سازمان سنجش و پیام نور و غیره
12- گواهی برای ارباب رجوع های دانشگاه آزاد در تمام مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا گواهی صادره می شود
13- بررسی پرونده های ارتقاء شغلی
14- هماهنگی با وزارتخانه برای کسر خدمت و معافیت
15 - هماهنگی با وزارتخانه برای تهیه بیمه خدمات درمانی سربازان
16- صدور گواهی کسر خدمت و معافیت .
17-هماهنگی با وزارتخانه برای اخذ سهمیه مشمولان
18 – تشکیل پرونده و دریافت مدارک مشمولان هر اعزام
19 - اخذ جوابیه امریه موافقت از وزارتخانه
20 - صدور گواهی کسر خدمت و معافیت برای کمیسیون ایثارگران .
21- صدور انواع احکام مختلف
22- صدور فرم تسویه حساب (بازنشستگی، انتقال و ...)
23- استعلام مدرک تحصیلی ارائه شده توسط همکاران
24- صدور انواع گواهی های اشتغال بکار و ایثارگری
25- استعلام کارکرد همکاران دارای سوابق خارج از وزارت جهت بررسی و احتساب سابقه خدمت آنان
26- محاسبه بدهی دوران غیررسمی
27- مکاتبه و انتقال حق بیمه از سازمان تامین اجتماعی به سازمان بازنشستگی کشوری
28- پیگیری نامه های وارده از سوی مجتمع های قضائی و آراء هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری
29- محاسبه مرخصیهای ساعتی و روزانه همکاران
30- اعلام مانده مرخصی استحقاقی کلیه همکاران تا پایان سال
31- جانمایی همکاران شاغل ستاد وزارت در پست های سازمانی چارت تشکیلاتی جدید
32- ایجاد مشاغل ابلاغی ستادوزارت در چارت تشکیلاتی جدید
33- رفع مشکل پست ها و تغییر در شغل هائیکه تغییر پست سازمانی داشته اند.
34- ثبت گزارش کارکرد ماهانه کلیه همکاران
35- بررسی قطع و وصل حقوق و مزایای پرسنل مامور به ستاد وزارت و به خارج از ستاد
36- ثبت نمرات ارزشیابی در سیستم رایانه ای

مشخصات مدیر و روسای  امور اداری

ردیف

نام و نام خانوادگی

سمت

شماره تماس

عکس

1

آقای ناصر انصاری

سرپرست مدیریت امور اداری رفاه و پشتیبانی 

 

      

 

آرشیو خبرنامه سازمان

آرشیو خبرنامه سازمان

آرشیو خبرنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان فارس
سامانه های اینترنتی

سامانه های اینترنتی

سامانه های اینترنتی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس
سامانه رسیدگی به شکایات

سامانه رسیدگی به شکایات

برای ورود به سامانه رسیدگی به شکایات اینجا را کلیک نمایید.
سایر خدمات

سایر خدمات

مشاهده دیگر خدمات الکترونیک سازمان
گالری تصاویر

گالری تصاویر

گالری تصاویر
کتابخانه الکترونیکی

کتابخانه الکترونیکی

کتابخانه الکترونیکی