مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی فارس، در گردهمای دو روزه مدیران بازرسی 32 سازمان جهاد کشاورزی استانی و 11 سازمان ملی شرکت نمود.

به گزارش كارشناس روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات، این گردهمایی که با هدف بررسی عملکرد یکساله سازمان ها و مباحث جاری کشور تشکیل گردید در روز های 7 و 8 آذرماه 97 در سالن شهید نعمتی جم در ساختمان وزارت جهاد کشاورزی برگزار گردید.

محقق زاده گفت: در این گردهمایی جوادی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مهر فرد، معاون توسعه بازرگانی و آیت اله تقوی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه  وزارت جهاد کشاورزی شرکت نموده و مطالبی در خصوص وضعیت نیروی انسانی، شرح وظایف وزارت جهاد کشاورزی در نظارت بر توزیع محصولات اساسی مورد نیاز جامعه و وظایف حوزه نظارت و بازرسی از دیدگاه روایات و احادیث ارائه گردید. همچنین میری، معاون سازمان بازرسی کل کشور و  یزدان پرست، مدیرکل دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری از دیگر شرکت کنندگان در این گرهمایی بودند که نقطه نظرات خود را در حوزه نظارت و بازرسی مطرح نمودند.

وی افزود در ادامه گفت: در روز دوم مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد استان فارس به عنوان نماینده تنها استانی که پنج دوره ارزیابی مستمر در سطح شهرستان های استان فارس انجام داده بود، گزارشی تفصیلی از اقدامات انجام شده و تجربیات بدست آمده را تشریح و نمونه گزارشات ارزیابی را در گردهمایی ارائه نمود. در ادامه جلسه برخی از مدیران بازرسی سازمان های جهاد کشاورزی سایر استان ها نیز، نقطه نظرات و تجربیات ارزیابی سال جاری را عرضه داشتند.

محقق زاده در پایان گفت: قدیری ابیانی، مدیر نظارت بر توزیع محصولات اساسی کشور از دیگر سخنرانان این گردهمایی بود که برنامه خرید، واردات، توزیع محصولات اساسی از جمله گوشت، جو، سویا، ذرت و ... را بطور مبسوط تشریح نمود و از مدیران بازرسی جهاد کشاورزی استان ها خواستند در توزیع این اقلام با همکاری کارگروه استانی نظارت داشته باشند.