مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از آغاز ارزیابی عملکرد طرح ها و پروژه های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های تابعه در سال 97 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج اله عباسی افزود: کارشناسان این مدیریت پس از بررسی موافقت نامه های مالی، با هماهنگی انجام شده ارزیابی عملکرد شهرستان‌ها را آغاز و با بررسی مستندات، گزارشات و بازدیدهای میدانی عملکرد مجموعه ادارات و واحدهای تابعه مدیریت را ارزیابی می کنند.

به گفته وی شاخص‌های ارزیابی عملکرد براساس مدل تعالی سازمانی و با نظر سنجی از مدیریت های ستادی و شهرستانی نهایی شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ارزیابی فعالیت های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها بر اساس چهارچوب شاخص های تدوین شده، موافقت نامه هاي مالی سال 97، تعهدات و شرح وظایف ابلاغی از سوی سازمان به مدیریت ها، در حوزه های مختلف آب و خاک، زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، ترویج وآموزش، اموردام و شیلات، امور اراضی، صنایع و مکانیزاسیون، مالی و اداری انجام می شود.

وی تصریح کرد: تاکنون ارزیابی طرح ها و پروژه های شهرستان های کوار، فیروزآباد، سروستان، فسا، سپیدان و مرودشت انجام پذیرفته و سایر شهرستان های استان نیز با برنامه ریزی‌های انجام شده به طور هفتگی در دستور کار کارشناسان بازرسی قرار گرفته است.

عباسی یادآور شد: این ارزیابی ها به صورت سالیانه در خصوص عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها و همچنین ادارات تابعه انجام و نتیجه جهت بهبود فعالیت ها به رئیس سازمان، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها و مراجع مربوطه ارسال می‌شود.