امتحانی، کارشناس مدیریت بازرسی گفت: پرسشنامه های ارزیابی سطح رضایت بهره برداران 29 شهرستان و یک مرکز جهاد کشاورزی ویژه  براساس خدمات 9 بخش مختلف سازمان، تکمیل و جمع بندی شد.

به گزارش كارشناس روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات، حمید رضا امتحانی اظهار نمود: در راستای جاری سازی طرح تعالی سازمانی و مصوبات تیم ارتباط با مشتری در تاریخ 6/05/98 این پرسشنامه به مدیریت شهرستان ها ارسال گردید.

وی افزود: این پرسشنامه در دو گروه معیارهای تخصصی و عمومی رضایتمندی بهره برداران 9 حوزه زراعی ، باغی، آب و خاک، حفظ نباتات، دام، طیور، شیلات، زنبور عسل، و صنایع کشاورزی در چارچوب طرح تعالی سازمانی تدوین شده است.

امتحانی عنوان نمود: معیارهای تخصصی، هدایت، حمایت، نظارت، عملکرد کلی، و رفتار کارکنان را در بر می گیرد و معیارهای عمومی میزان رضایت بهره برداران از خدمات ارائه شده در حوزه آموزش و ترویج، فناوری های مکانیزه ، آگاهی از مراحل تولید محصول استاندارد، روابط عمومی، امور اراضی، سرمایه گذاری، تنظیم بازار ، ارزیابی و بازرسی را بررسی  می نماید.

این کارشناس مسئول در پایان گفت: این پرسشنامه ها که با هدف ارزیابی سطح رضایت بهره برداران به منظور بهبود مداوم نحوه ارائه خدمات تدوین شده بود، توسط یک درصد از بهره برداران بخش های 9 گانه مذکور در مراکز جهاد کشاورزی شهرستان ها تکمیل و به مدیریت بازرسی ارسال گردید که پس از جمع بندی در فایل اکسل برای تجزیه و تحلیل نهایی به گروه نوسازی و تحول اداری تحویل گردید.