مدیر بازرسی، ارزیابی عمکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: طرح ها و پروژه های سال 97 شهرستان های اقلید، آباده، بوانات و مرکز جهاد کشاورزی ویژه سرچهان در ماه گذشته انجام شد.

به گزارش كارشناس روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات، فرج الله عباسی افزود : این ارزیابی ها با نشستی میان گروه ارزیابی عملکرد، مدیر و کارشناسان شهرستان ها آغاز می شود، سپس واحدهای تخصصی گزارشات و مستندات اجرای طرح ها و پروژه های سال زراعی 97-96 را به کارشناسان ارزیاب ارائه می دهند.

وی افزود:  این مستندات با مفاد موافقت نامه ها و دستورالعمل ها در بخش های مختلف کشاورزی و دام، ساختمان های اداری، مراکز جهاد کشاورزی و انبارها مطابقت می یابد و متناسب با اعتبار تخصیصی، پیشرفت مالی و محل هزینه کرد اعتبارات بررسی می شود. در نهایت به منظور ارزیابی پیشرفت فیزیکی ، نحوی اجرا و رعایت استانداردها از طرح ها بازدید میدانی به عمل می آید.

عباسی تصریح کرد: ارزیابی فعالیت های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها با برنامه ریزی و اعلام قبلی، بصورت هفتگی در چارچوب شاخص های تدوین شده در راستای تعالی سازمانی و براساس موافقت نامه هاي مالی سال 97، اولویت ها، تعهدات و شرح وظایف ابلاغی از سوی سازمان به مدیریت انجام می شود.

وی افزود: در ارزیابی های صورت گرفته نقاط قوت، نارسایی ها و مشکلات طرح ها، براساس شاخص ها و دستورالعمل ها شناسایی و طی گزارش های تحلیلی مجزا به مدیریت این شهرستان ها، مدیریت های ستادی مربوطه و ریاست سازمان اعلام گردید.