محقق زاده کارشناس ارزیاب طرح های آموزش و ترویج گفت:  در ارزیابی طرح ها و پروژه های سال زراعی 98-97 شهرستان ها از تجهیزات و ساختمان اداری 63 مرکز جهاد کشاورزی بازدید گردید.

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، هژبر محقق زاده عنوان کرد: در ارزیابی های سالانه شهرستان ها، پروژه ها و طرح های حوزه آموزش و ترویج براساس دستورالعمل ها و موافقت نامه های مالی بررسی می گردد. در این حوزه 3 طرح آموزش و ترویج، امور زنان روستایی و تجهیز و نوسازی مراکز قرار می گیرد که با بررسی مستندات، گزارشات و بازدید میدانی از فعالیت شهرستان ها در زمینه آموزش های یک روزه، بازدیدها، آموزش های مهارتی، امور زنان روستایی، طرح سایت های الگویی امید، طرح پهنه بندی و تجهیز و نوسازی انجام می پذیرد.  

وی افزود: با توجه به تأکیدات ریاست سازمان مبنی بر بهبود وضعیت مراکز جهاد کشاورزی و به منظور بررسی نحوی هزینه کرد اعتبارات تجهیز و نوسازی مراکز جهاد کشاورزی، از 63 مرکز جهاد کشاورزی در 18 شهرستانی که در 6 ماهه گذشته مورد ارزیابی قرار گرفته است بازدید و درصد پیشرفت طرح ها بررسی گردید.

محقق زاده اظهار کرد: بررسی ها و بازدید های میدانی نشان می دهد وضعیت مراکز جهاد کشاورزی از نظر تجهیزات اداری، میز، صندلی، کامپیوتر و تعمیرات داخلی بهبود یافته است ولی با توجه به فرسوده بودن ناوگان خودرویی، ضرورت تأمین خودرو، راننده و نیروی خدماتی در اکثر مراکز احساس می شود.