کارشناس مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، گفت: در 6 ماهه اول سال جاری به 166 فقره درخواست و شکایت مردمی پاسخ داده شده است.

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، حسین هوشیار برایجانی افزود: این درخواست ها و شکایات از 4 سامانه مختلف دریافت گردیده که به طور مداوم رصد می گردد و  دستگاه های مختلف استان موظفند طی مدت زمان مشخص پاسخگو باشند.

وی در ادامه بیان کرد: سامانه های سامد استانداری (سامانه ارتباطات دفتر ریاست جمهوری)، سازمان بازرسی کل کشور، پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی فارس این فرصت را برای عموم مردم فراهم نموده تا بتوانند مطالبات خود را پیگیری کنند.

هوشیار افزود: این مدیریت توانسته است مطالبات مردمی را که در این سامانه ها مطرح می گردد، با همکاری بخش های مربوطه در زمان مقرر پاسخ دهد.

وی در تصریح کرد: علاوه بر این سامانه ها، سامانه رسیدگی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی نیز به زودی راه اندازی می گردد تا هم استانی های عزیز بتوانند مطالبات و درخواست های خود را از طریق آن جویا گردند.