معاون مدیریت بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: ارزیابی عملکرد اداره کل امور عشایری در طرح زنجیره تولید گوشت قرمز و تسهیلات ماده 10 و 12  خشکسالی در سال 97 1ز نهم آذرماه به مدت 5 روز انجام شد.

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، حسن قاسمی عنوان نمود: این ارزیابی ها با حضور شعبانی نژاد، معاون مدیرکل دفتر بازرسی وزارتخانه و امیدی کارشناس مسئول حوزه دام این دفتر و کارشناسان مدیریت بازرسی با بررسی مستندات و گزارشات در اداره کل امور عشایری فارس آغاز شد.

وی افزود: به منظور بررسی روند اجرای این طرح ها در شهرستان های داراب، خنج، فسا، قیروکارزین، سروستان، فیروزآباد، فراشبند، کازرون، ممسنی، رستم، پس از دریافت مستندات از بانک های اعطاء کننده تسهیلات (کشاورزی) و ادارات امور عشایری، از واحد های دامی عشایری بازدید و روند اجرای طرح بررسی گردید.

قاسمی در بیان کرد: با برگزاری جلسه جمع بندی، گزارشات و نقطه نظرات این ارزیابی به نمایندگان دفتر مدیر کل بازرسی ارائه گردید تا گزارش نهایی تدوین و نارسائی های موجود در طرح، اصلاح و بازنگری گردد.