کارشناس سامانه های مدیریت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: جلسه هماهنگی پیرامون سامانه ها در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، حسین هوشیار افزود: در این جلسه در خصوص سامانه های اموال دستگاه های اجرایی یا سادا، سامانه تدارکات الکترونیکی ایران یا سامانه ستاد، سامانه های یاور، دادور و سام توسط مسئولین این سامانه ها در دستگاه های متولی استان مطالب لازم و توضیحاتی ارائه گردید و سپس در مورد مشکلات این سامانه ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی بیان کرد: در راستای اجرای ماده 69 قانون بهره وری از اموال دستگاه های اجرایی، در سامانه سادا می بایست تمامی اموال و املاک دستگاه های اجرایی اعم از ملی، دولتی، ملکی و وقفی را با هدف جلوگیری از استفاده غیرمجاز توسط افراد غیر بر اساس ارزش ریالی، نوع کاربری و... ثبت نمایند و دستگاه ها مکلفند جهت صدور سند تک برگ به نام دستگاه اقدام نمایند در سامانه ستاد کلیه معاملاتی که با ارزش بالاتر از 3 میلیارد و280 میلیون ریال نجام می گردند و همچنین خریدهای جزئی و کلی مناقصه ها، مزایده ها و ...باید ثبت گردند.

هوشیار تصریح کرد: متولی این سامانه سازمان صنعت، معدن وتجارت است و سامانه دادور جهت رسیدگی به شکایات شاکیان در زمینه صدور مجوز و سامانه یاور جهت مشاوره های تخصصی افراد متقاضی صدور مجوز و سامانه سام نیز در صورت بروز مشکل در فرآیند صدور مجوز استفاده می گردند.