كارشناس روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، گفت: جلسه تیم روابط با مشتری در راستای سلسله جلسات تعالی سازمانی با هدف آماده سازی تیم جهت ارزیابی سالیانه، در سالن جلسات مدیریت شیلات تشکیل گردید.
به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، در این جلسه غلام علی مقصودبیگی مشاور رئیس سازمان در تعالی سازمانی ضمن ارائه نتایج نظرسنجی میزان رضایت بهره برداران در سال جاری برلزوم ارزیابی واحدها براساس چک لیست های استانداردهای مرتبط تاکید و به ارائه چک لیست تهیه شده از موارد تطبیق الزامات استاندارد iso10002 با فرآیندهای تعریف شده در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس (ممیزی داخلی) پرداخت.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان هایی که به دنبال متعالی شدن هستند همواره باید عملکرد خود را براساس استانداردهای مرتبط با هر حوزه مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند.
در ادامه كارشناس روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، افزود: از دیگر مصوبات این جلسه، انجام اصلاحات لازم در فایل نهایی نتایج نظر سنجی میزان رضایت بهره برداران سال جاری، تفکیک نتایج نظر سنجی میزان رضایت بهره برداران و ارسال این نتایج به معاونت ها، مدیریت های ستادی و شهرستانی مرتبط به انضمام روش نظر سنجی، پرسشنامه های مربوطه، تعداد جامعه آماری، نتایج تحلیلی و روش ارزیابی، تفکیک شکایات مطرح شده توسط بهره برداران در سال 98 و مشخص کردن سهم معاونت ها، مدریت ها و شهرستان ها از این شکایات می باشد.
رویا فرهمند تصریح کرد: تنظیم چک لیست ممیزی داخلی استاندارد iso10004 و انجام اقدامات اصلاحی ممیزی داخلی استاندارد iso10002، مشخص کردن میزان پوشش بهره برداران توسط هریک از کانال های ارتباطی، و ارائه پاور پرزنت تیم ارتباط با مشتری از دیگر اهداف این تیم است.
قوانين و مقررات
اشتراک
گزارش