مدير بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: کانال های ارتباط با مشتریان باید بررسی، شفاف و معرفی گردند.

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج الله عباسی افزود: پکیج ارزیابی 360 درجه مدیران و اقدامات صورت گرفته در این خصوص و همچنین استاندارد iso10002 (استاندارد رضایت بهره بردار) بایستی بررسی گردد.

وی بیان کرد: به دلیل وجود بخشی از اطلاعات در سامانه پهنه بندی بایستی سایر اطلاعات مورد نیاز نیز در آن اضافه تا به صورت پایلوت در شهرستان کوار انجام گردد و در صورت تایید تیم در سال بعد به سایر شهرستان ها تعمیم داده شود.

عباسی تصریح کرد: در ادامه این جلسه کانال های ارتباطی با مشتریان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت تعدادی از این کانال ها براساس میزان کارایی، توسط اعضاء انتخاب گردید تا به دنبال آن سهم هر یک از این کانال ها در پوشش بهره برداران مشخص و جهت محاسبه میزان تاثیرگذاری هر کدام از این کانال ها فرم نظر سنجی جداگانه تنظیم شود و در نظر سنجی رضایت بهره برداران در سال آینده مورد استفاده قرار گیرد.

وی یادآور شد: کانال های ارتباطی ابزاری مهم جهت ارتباط با مشتریان، کسب رضایت و همچنین سنجش میزان رضایت آن ها از عملکرد سازمان می باشد که باید بررسی و معرفی گردند.