کارشناس ارزیاب دفاتر نظام مهندسی مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: ارزیابی فعالیت های دفاتر نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در زمینه صدور پروانه و مجوزها از مهر ماه آغاز و دراسفند ماه به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، زهرا هوشمند افزود: در این ارزیابی ها از 35 دفتر نظام مهندسی و منابع طبیعی شهرستان ها، با حضور کارشناس مسئول صدور پروانه و مجوزهای مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها بازدید به عمل آمد و با حضور مسئولین دفاتر و کارابران سامانه پنجره روند کار دفاتر بررسی گردید.

وی تصریح کرد: بررسی وضعیت و امکانات دفاتر، فعالیت های سامانه ای، کنترل وجوه اخذ شده بر اساس تعرفه ها (کارشناسی، طراحی و نقشه برداری)، روند انجام کار، مستندات و پرونده های متقاضیان احداث واحدهای صنعتی، نیمه صنعتی از شاخص های اصلی این ارزیابی هاست.

هوشمند خاطر نشان کرد: این ارزیابی سالانه جهت سنجش عملکرد دفاتر نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی انجام و نتیجه جهت بهبود و اصلاح روند صدور مجوزها و پروانه ها به ریاست سازمان، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، ناظر نظام مهندسی کشاورزی در صدور پروانه ها و مجوزها، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و سازمان نظام دامپزشکی ارسال می گردد.

شایان ذکر است که در سال جاری 5 دفتر جدید نیز شروع به فعالیت نموده اما عملکرد شاخصی نداشتند بنابراین بازدید و بررسی مذکور از این دفاتر صورت نپذیرفت.