رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در جلسه داخلی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مدیریت بازرسی نقش اساسی در ارزیابی علکرد و کنترل اقدامات جهاد کشاورزی دارد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمد مهدی قاسمی با اشاره به جاری سازی مدل تعالی سازمانی در این سازمان افزود: تا کنون آموزش مدل مدیریتی در بدنه نظام اجرایی سازمان ها به اندازه و درحد مطلوب نبوده است و مهم ترین بخش سیستم اجرایی کشور مدیریت آن است اما متاسفانه به آموزش در زمینه شیوه های مدیریت اهمیت و بهای شایسته داده نشده است.

وی بیان کرد: با جاری سازی مدل تعالی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس طی سال های اخیر و در سال جاری با ترسیم نقشه استراتژی سازمان، چشم اندازها و شیوه های رهبری متناسب با رسیدن به نتایج کلیدی در همه حوزها توسط کارکنان، به سمت دست یابی به تندیس بلورین قدم بر می داریم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان فارس سازمانی پیشرو در سطح کشور در زمینه جاری سازی تعالی سازمانی بوده است به طوری که سایر استان ها با الگو برداری از سازمان جهاد کشاورزی استان فارس قدم در این مسیر گذاشته اند.

وی در ادامه این موهبت را افتخاری برای همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برشمرد و از تلاش کلیه همکاران تقدیر وتشکر نمود.

در ادامه این جلسه فرج اله عباسی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، ضمن تشکر از حضور رئیس سازمان در جلسه کارکنان این مدیریت، با بیان تاثیر جاری سازی مدل تعالی سازمانی در برنامه های جاری سازمان و حتی در زندگی شخصی کارکنان به بررسی نقطه نظرات همکاران در زمینه پیشرفت هر چه بیشتر عملکرد این حوزه پرداخت.