مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و مدیر تیم ارتباط با مشتری در اولین جلسه تیم ارتباط با مشتری گفت: از اولویت های کار تیم مشتری در سال پیش رو با محوریت و تمرکز ویژه در زمینه بخش بندی مشتریان، کانال های ارتباطی، بازنگری پرسشنامه نظرسنجی بهره برداران و تدوین پرسش نامه جدید با رویکرد برطرف کردن نقاط ضعف و در نظر گرفتن موارد مطرح شده در ارزیابی سال گذشته همراه با استقرار (استانداردهای) isoo10002 و  iso10004 خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس فرج اله عباسی افزود: این جلسه با هدف بررسی عملکرد تیم ارتباط با مشتری در سال 98، تبیین اهداف تشکیل تیم و هماهنگی جهت انجام مقدمات فعالیت های تیم در سال جاری برگزار شد.

در ادامه این جلسه رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز تحقق زیر معیارهای 5ه و 6 الف و ب را از مهم ترین وظایف تیم مشتری بیان کرد.

میعاد امین پور افزود: تعیین نیازهای مشتریان همراه با مشخص کردن اثر بخشی کانال های ارتباطی و نظرسنجی از آن ها و لزوم کار تیمی مشترک در بررسی پرسش نامه ها با همکاری تیم تولید و تیم مشتری مداری لازم دانست و بر استقرار استانداردهای رسیدگی به شکایات تاکید نمود.