مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: ارزیابی عملکرد طرح ها و پروژه های سال 98 با ارزیابی عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج اله عباسی افزود: کارشناسان این مدیریت پس از بررسی موافقت نامه های مالی، با هماهنگی انجام شده ارزیابی عملکرد شهرستان های استان را آغاز و با بررسی مستندات، گزارشات و بازدیدهای میدانی عملکرد مجموعه ادارات و واحدهای تابعه مدیریت را ارزیابی می کنند.

وی بیان کرد: شاخص های ارزیابی عملکرد براساس مدل تعالی سازمانی، طی جلسات متعدد و انجام بررسی های لازم تدوین و پس از نظر سنجی از مدیریت های ستادی و شهرستانی نهایی گردید که ملاک ارزیابی طرح ها و پروژه های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها در سال جاری قرار می گیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ارزیابی فعالیت های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها در چارچوب شاخص های تدوین شده و براساس موافقت نامه هاي مالی سال 98، تعهدات و شرح وظایف ابلاغی از سوی سازمان به مدیریت ها، در حوزه های مختلف آب و خاک، زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، ترویج و آموزش، اموردام و شیلات، امور اراضی، صنایع و مکانیزاسیون، مالی و اداری انجام می شود.