مدیر بازرسی، ارزیابی عمکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: برداشت های مشتریان ازهر سازمانی نشان دهنده شان،جایگاه وعملکرد آن سازمان است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی، ارزیابی عمکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج اله عباسی افزود: فرم های نظر سنجی از مشتریان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در قالب 11 پرسشنامه تخصصی و 1 پرسشنامه عمومی طی فرآیندی بسیار تخصصی تهیه و به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها ارسال گردید.
وی بیان کرد: با توجه به اهمیت نتایج حاصله از این نظرسنجی ها و تاثیر آن ها در برنامه ریزی ها و عملکرد سازمان به منظور دستیابی به اهداف و چشم اندازهای خود در راستای تعالی سازمانی و رسیدن به جایگاه های والا در جلب رضایت بهره برداران، در طراحی فرم های نظرسنجی از مشتریان جلسات متعدد با حضور کارشناسان تخصصی مدیریت ها و ادارات ستادی، مدیر و اعضاء تیم و نیز جلسات حضوری توسط دبیران تیم ارتباط با مشتری با حضور معاون مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در محل دفتر مدیریت های ستادی به تعداد 13 جلسه به صورت فشرده در دو روز برگزار گردید.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در طراحی کلیه پرسشنامه ها مدیران ستادی شخصا به بررسی و ارائه نظرات خود براساس فعالیت ها و یا محصولات استراتژیک سازمان پرداخته و در نهایت این پرسشنامه ها طی ویرایش های مختلف و براساس روش توزیع جدول مورگان با تایید مشاور رئیس سازمان در تعالی سازمانی و مدیر تیم ارتباط با مشتری جهت توزیع و تکمیل به مدیریتهای جهاد کشاورزی شهرستان ها ارسال گردید.
وی افزود: مهلت تکمیل و ارسال نتایج به سازمان توسط مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها تا تاریخ 99/04/31 تعیین گردید.
قوانين و مقررات
اشتراک
گزارش