مدير بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در پنجمین جلسه داخلی از تلاش همکاران ارزیاب در انجام وظایف محوله و ارزیابی عملکرد طرح ها و پروژه های شهرستانی در سال جاری تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج الله عباسی در این جلسه گفت: داشتن سعه صدر و صرفه جویی در استفاده از منابع، داشتن نظم و حضور به موقع در ماموریت ها از ویژگی های اساسی کارشناسان ارزیاب در عملیات ارزیابی عملکرد مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها است.

وی همچنین با اشاره به مباحث تعالی سازمانی و جاری سازی آن بر لزوم مشارکت همه همکاران در پیاده سازی این مدل در کلیه امورات سازمانی و مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تاکید نمود.

عباسی در پایان جلسه از زحمات حمید رضا شهدادی همکار اسبق و ارزیاب امور دام به دلیل ارزیابی عملکرد 30 شهرستان و 82 مرکز جهاد کشاورزی و زهرا هوشمند به دلیل پایش عملکرد 34 دفتر نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس، نظام دامپزشکی استان فارس و نقشه برداران طی 3 ماه و تعداد 29 شهرستان در سال 98 با اهداء لوح تقدیر تشکر و قدر دانی نمود.

وی در خاتمه از همکاران درخواست نمود: تا با رعایت کلیه نکات بهداشتی و ایمنی همچنان به روال سال های قبل ارزیابی ها را انجام داده و گزارشات را به موقع به شهرستان ها ارسال نمایند.