کارشناس تعالی سازمانی مدیریت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مشتریان اصلی ترین سرمایه های هر سازمان می باشند که جهت کسب رضایت هر چه بیشتر آنان نیاز به مشارکت و تلاش فعالانه کلیه مدیران مدیریت های ستادی سازمان می باشد.
به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، رویا فرهمند افزود: همگام بودن و نگرش مشترک کلیه مدیران در بحث مشتری مداری و روش های افزایش رضایت مشتریان در پیش برد اهداف تعالی سازمانی بسیار حائز اهمیت می باشد.
وی تصریح کرد: بدین منظور و با پیشنهاد اعضاء تیم مشتری مداری و راهنمایی غلامرضا مقصود بیگی مشاور رئیس سازمان در تعالی سازمانی با هدف ایجاد وحدت رویه و افزایش آگاهی، تعاملات و مشارکت هر چه بیشتر مدیران، جلساتی ویژه به صورت چهره به چهره در محل دفتر هر یک از مدیران مدیریت های تولیدی سازمان توسط دبیران تیم مشتری مداری برگزار گردید که در این جلسات بر توجه ویژه مدیران به طراحی سئوالات فرم های نظر سنجی از مشتریان و در نهایت بررسی و ارائه بازخورد و استفاده از نتایج تجزیه وتحلیل آن ها در برنامه ها و اهداف خود تاکید گردید و مدیران نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
قوانين و مقررات
اشتراک
گزارش