مدير بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: فعالیت ها و عملکرد تیم ارتباط با مشتری از ابتدای سال جاری تا زمان ارزیابی نهایی براساس سه زیر معیار توسط تیم ارزیاب تعالی کشوری به صورت آنلاین مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج الله عباسی افزود: تیم ارتباط با مشتری از ابتدای سال جاری تا زمان ارزیابی تیم تعالی 14 جلسه با حضور مقصود بیگی مشاور رئیس سازمان در تعالی سازمانی و با مشارکت خوب دبیر و اعضاء تیم برگزار نمود.

وی تصریح کرد: تمامی فعالیت ها و وظایف تیم بر اساس اکشن پلن و برگرفته از نقشه تیم مشتری مداری که برگرفته از نقشه استراتژیک سازمانی است، پیگیری، انجام و اجرا گردید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: یکی از فعالیت های بسیار خوب تیم در سال جاری در راستای سنجش میزان رضایت مشتریان، دست یابی به نیازها و انتظارات مشتریان و شناسایی کانال های ارتباطی موثر تهیه فرم های نظر سنجی تخصصی با نظر مستقیم مدیران مدیریت های تولیدی و ستادی سازمان، براساس اولویت ها و برنامه های استراتژیک سازمان بود که در این زمینه بیش از 13 جلسه با مدیران به صورت ویژه برگزار گردید.

وی بیان کرد: پس از تهیه و توزیع فرم ها در شهرستان ها و مراکز جهاد کشاورزی و تکمیل آن ها توسط بهره برداران در نهایت جمع آوری و نتایج تجزیه و تحلیل سنجش میزان رضایت مشتریان به مدیریت ها ارسال گردید تا در برنامه ریزی های آینده حوزه فعالیت خود از این نتایج بهره گیرند و از آن ها خواسته شد بازخورد خود را از نتایج بدست آمده براساس روش استخوان ماهی تهیه و ارائه نمایند.

عباسی در پایان ضمن تشکر از مشارکت و همراهی خوب اعضاء تیم از ابتدا تا انتهای تعالی افزود: با وجود محدودیت های به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کویید 19 تیم ارتباط با مشتری به صورت مستمر فعالیت های خود را پیگیری نمود و در زمان ارزیابی با آمادگی و هماهنگی مناسب و به صورت تیمی به ارائه فعالیت های چند ماهه خود پرداخت.