کارشناس ارزیاب مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: ارزیابی عملکرد مسئولین مراکز جهاد کشاورزی شهرستان های استان یکی از برنامه ها و اولویت های سازمان می باشد.

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، کامران شکرانه افزود: براساس تصمیم شورای راهبردی سازمان و نیز دستور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، ارزیابی عملکرد مسئولین مراکز جهاد کشاورزی شهرستان های استان فارس از ابتدای بهمن ماه آغاز گردید.

شکرانه تصریح کرد: این ارزیابی ها به منظور پایش و بررسی میدانی از اقدامات و عملکرد مسئولین مراکز و در راستای اولویت های سازمانی انجام می گردد که ارزیابی از عملکرد مسئولین مراکزی که دارای بیش از یک سال سابقه سرپرستی و یا رئیس مرکز را دارند، ارزیابی به عمل خواهد آمد.

وی بیان کرد: تا کنون از 24 شهرستان که دارای مراکز واجد شرایط جهت ارزیابی عملکرد مسئول مرکز بوده اند و 65 مرکز جهاد کشاورزی بازدید و عملکرد مسئولین این مراکز مورد ارزیابی قرار گرفته است.

شکرانه اظهار کرد: این عملیات با حضور در مراکز و بررسی میدانی مدارک و مستندات موجود انجام     می گردد که پایش 14مرکز جهاد کشاورزی باقی مانده از 5 شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.