مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: سامانه اختصاصی این سازمان برای رسیدگی به شکایات به آدرس www.shekayat.fajo.ir به صورت 24 ساعته گزارشات مردمی را دریافت می کند.

 

 

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، فرج اله عباسی گفت: سامانه مذکور به منظور تسهیل دریافت شکایات، درخواست ها و گزارشات مردمی از شهریور ماه سال 98 راه اندازی شده است.

به گفته وی، رویه ثبت و پاسخگویی به شکایات در سامانه مذکور به گونه ای است که ذی نفعان با ورود به سامانه، ابتدا کدملی و شماره تماس را وارد و شکایات و درخواست را ثبت می کنند.

عباسی با بیان اینکه روزانه از سامانه مذکور گزارش گیری می شود، ابراز کرد: به شکایت و درخواست حداکثر پس از هفت روز پاسخ داده می شود.

او با اشاره به اینکه سامانه مذکور با همه مدیران شهرستانی و ستادی ارتباط دارد و شکایات مربوط به هر حوزه به مسئول مربوطه ارجاع و پاسخ گرفته می شود، می گوید: پاسخ ها پس از بررسی و تایید به متقاضی ارسال می شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: گزارشات دریافتی ثبت شده در این سامانه صد در صد پاسخ داده شد.

عباسی اظهار کرد: همچنین شماره تماس های 32172411  و 32251702 و شماره دورنگار  32250705 به صورت مستقیم پاسخگوی ارباب رجوع است.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از سایر سامانه های رسیدگی به شکایات سخن گفت و افزود: متقاضیان می توانند از طریق سامانه های ارتباطات مردم و دولت www.111.ir ، سازمان بازررسی کل کشور https://shekayat.bazresi.ir  و پاسخگویی به شکایات وزرات جهاد کشاورزی http://eservice.maj.ir   موارد لازم را به این مدیریت و مراجع ناظر اعلام کنند.