مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: سامانه اختصاصی این سازمان برای رسیدگی به شکایات به آدرس www.shekayat.fajo.ir به صورت 24 ساعته گزارشات مردمی را دریافت می کند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج اله عباسی گفت: سامانه مذکور به منظور تسهیل دریافت شکایات، درخواست ها و گزارشات مردمی از شهریور ماه سال 98 راه اندازی شده است.
به گفته وی، رویه ثبت و پاسخگویی به شکایات در سامانه مذکور به گونه ای است که ذی نفعان با ورود به سامانه، ابتدا کدملی و شماره تماس را وارد و شکایات و درخواست را ثبت می کنند.
عباسی با بیان اینکه روزانه از سامانه مذکور گزارش گیری می شود، ابراز کرد: به شکایت و درخواست حداکثر پس از هفت روز پاسخ داده می شود.
وی با اشاره به اینکه سامانه مذکور با همه مدیران شهرستانی و ستادی ارتباط دارد و شکایات مربوط به هر حوزه به مسئول مربوطه ارجاع و پاسخ گرفته می شود، می گوید: پاسخ ها پس از بررسی و تایید به متقاضی ارسال می شود.
این مقام مسئول اظهار کرد: گزارشات دریافتی ثبت شده در این سامانه صد در صد پاسخ داده شد.
عباسی اظهار کرد: همچنین شماره تماس های 32172411 و 32251702 و شماره دورنگار 32250705 به صورت مستقیم پاسخگوی ارباب رجوع است.
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از سایر سامانه های رسیدگی به شکایات سخن گفت و افزود: متقاضیان می توانند از طریق سامانه های ارتباطات مردم و دولت www.111.ir، سازمان بازررسی کل کشور https://shekayat.bazresi.ir و پاسخگویی به شکایات وزرات جهاد کشاورزی http://eservice.maj.ir موارد لازم را به این مدیریت و مراجع ناظر اعلام کنند.
قوانين و مقررات
اشتراک
گزارش