کارشناس سامانه های مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: درخواست بازنگری نسبت به امتیازات کسب شده در شاخص های عمومی و اختصاصی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در جشنواره شهید رجایی در مرداد ماه بر روی سامانه مربوطه ارائه گردید.

به گزارش روابط عمومی مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، حسین هوشیار افزود: در فروردین ماه سال جاری مستندات عملکرد واحدهای تخصصی و عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اخذ و در سامانه Jashnvareh.maj.ir  بارگذاری گردید.

وی تصریح کرد: پس از راستی آزمایی توسط وزارتخانه و سایر مراجع ذی صلاح، موارد به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها اعلام و نتیجه نهایی در مرداد ماه، توسط کارشناسان مربوطه به سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و سایر سازمان های درون استانی اعلام گردید.

هوشیار بیان کرد: مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بر اساس برنامه ریزی و زمان بندی اعلام شده از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی نسبت به جمع بندی اطلاعات و مستندات تکمیلی از فعالیت ها و فرآیندهای سازمانی اقدام و در زمان مقرر موارد را در سامانه جشنواره شهید رجایی بارگذاری نموده اند.

وی اظهار کرد: جشنواره شهید رجائی هر ساله در هفته دولت در سطح ملی و استانی برگزار می شود و از دستگاه برتر که حائز بالاترین امتیاز شده باشد تقدیر می گردد.

 

 

 

  بررسی روند توزیع جوجه یک روزه مؤسسه جوجه کشی فدک تهران

کارشناس امور دام مدیریت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: ارزیابی روند توزیع جوجه یک روزه توزیعی موسسه جوجه کشی فدک استان تهران و کنترل قیمت بر اساس قیمت اعلامی وزارت خانه انجام گردید.

به گزارش روابط عمومی مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، افشین طیبی افزود: با توجه به تصمیمات کارگروه ساماندهی مرغ کشور مبنی بر رصد جوجه های یک روزه وارد شده به مرغداری های گوشتی استان و با توجه به گزارش رسیده از مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از تعدادی از مرغداری های گوشتی شهرستان ها که از توزیع مذکور برخوردار بودند بازدید به عمل آمد.

وی تصریح کرد: پایش مذکور به همراه کارشناس طیور مدیریت طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم، بر اساس لیست و مشخصات ارسالی با هدف جلوگیری از توزیع خارج از شبکه جوجه یک روزه و کنترل قیمت توزیع انجام گردید و گزارش نهایی به مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان تهران ارسال گردید.

 

 

  

  

 شناسایی تغییر کاربری های در حال انجام شهرستان ها

مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: از تغییر کاربری ها و تفکیک اراضی زراعی و باغی جدید شهرستان های سپیدان، مرودشت، زرقان و کوار بازدید به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج اله عباسی افزود: این پایش در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون و عمل بازدارندگی قبل از شکل گیری، ساخت و ساز غیر مجاز مجموعه های جدید تحت عناوین تجاری، مسکونی و باغ شهری صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد: به دلیل حساسیت شناسایی و اقدام به موقع در مقابل هر گونه تفکیک و تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی و باغات و همچنین برخورد قانونی در شهرستان ها، گشت مستمر و بازدیدهای گسترده همکاران امور اراضی ضرورت دارد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: هدف از این بازدیدها، بررسی نحوه تغییر کاربری اراضی مطابق با قانون، بررسی تخلفات در حال انجام بر روی اراضی زراعی، باغی و نقض قوانین و مقررات، برخورد قانونی با متخلفین و ... می باشد.

 

  پایش مستمر شبانه عملکرد کشتارگاه های مرغ گرم در سطح شهرستان شیراز

کارشناس ارزیاب امور دام مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: بازدید از کشتارگاه های مرغ گرم در سطح شهرستان شیراز همچنان به صورت مستمر توسط کارشناسان این مدیریت در حال انجام می باشد.

به گزارش روابط عمومی مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، افشین طیبی افزود: در راستای دستور العمل ابلاغی وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تامین و توزیع مرغ و همچنین دستور ریاست سازمان مبنی بر پایش عملکرد کشتارگاه ها کارشناسان مدیریت به صورت مستمر اقدام به پایش عملکرد کشتارگاه ها و تنظیم صورتجلسات و گزارشات مربوطه و ارسال به حوزه ریاست می نمایند.

وی تصریح کرد: هدف از بررسی شبانه هفت کشتارگاه طیور شهر شیراز، بررسی حضور نمایندگان سازمان و نمایندگان اداره کل دامپزشکی استان در محل کشتارگاه و بررسی نحوه عملکرد کشتارگاه ها، میزان بار تحویلی و خروجی، قطعه بندی یا خروج بار به خارج از استان، بررسی میزان توزیع مرغ گرم سهمیه تنظیم بازار، میزان دریافتی گوشت مرغ توسط شرکت های صنایع غذایی شهر شیراز و ... می باشد.