رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: سازمان جهاد کشاورزی مکلف است ضمن مدیریت کارآمد، نسبت به حفاظت و بهره برداری از عرصه اعیانی منابع ملی و اراضی موات و دولتی با رعایت حریم روستاها و همراه با رفع تداخلات ناشی از اجرای مقررات موازی اقدام و سند مالکیت این عرصه ها را به نمایندگی از دولت اخذ کند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور اراضی فارس، حسین پژمان افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مکلف است پس از رفع موارد اختلافی با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک، نسبت به اصلاح اسناد مالکیت و صدور اسناد اراضی کشاورزی اقدام نماید.

وی تصریح کرد: کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان فارس به منظور رسیدگی به پرونده های مربوط به پلاک های خسرو شیرین شهرستان آباده در نیمه اول بهمن ماه سال جاری به منظور بررسی و هماهنگی های لازم تشکیل شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان فارس به منظور رفع همپوشانی قوانین و مقررات موازی و اصلاح سوابق، نقشه ها و کلیه دفاتر و اسناد از جمله اسناد مالکیت در عرصه های مورد تداخل برگزار می گردد.

شایان ذکر است که این کمیسیون با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و سایر اعضای کمیسیون در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد.