مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: با توجه به تفاهم نامه منعقده فی ما بین استانداری فارس و سازمان برنامه و بودجه کشور برای تامین یارانه مورد نیاز طرح های تولیدی در قالب تامین یارانه طرح های جهش تولید تعداد 4 طرح به مبلغ 1052000 میلیون ریال تسهیلات و مبلغ 107644 میلیون ریال یارانه برای کاهش 3 درصد از سود تسهیلات در بخش کشاورزی مورد تصویب ستاد اقتصاد مقاومتی استان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمود کجوری افزود: تعداد 3 طرح به مبلغ 796000 میلیون ریال به عاملیت بانک کشاورزی استان فارس در زیر بخش های صنایع تبدیلی و تولیدات گیاهی و 1 طرح به مبلغ 256000 میلیون ریال در بانک توسعه تعاون در زیر بخش دام و طیور در دست پی گیری می باشد که قرارداد عاملیت این منابع با بانک کشاورزی منعقد و در بانک توسعه تعاون در شرف انعقاد قرارداد می باشد.

وی تصریح کرد: بدیهی است با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام عضمای ولایت تحت عنوان " جهش تولید " اجرای این طرح ها گام بزرگی در دست یابی به این اهداف در بخش کشاورزی راا یفا خواهد کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: طرح ها با توزیع شهرستانی مناسب در 4 شهرستان استان موجب ایجاد فرصت های شغلی جدید و تاثیر این طرح ها در تولید بخش ایفا خواهد نمود.