مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، واگذاری اراضی ملی و دولتی جهت ایجاد اشتغال و افزایش تولید از مهمترین برنامه های این مدیریت می باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمود باصری افزود: به منظور بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص طرح های تقاضای اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی برای ایجاد و توسعة واحدهای دامداری، پرورش طیور و آبزیان و تأسیسات وابسته به آن ها و صنایع تبدیلی و تکمیلی وابسته به بخش کشاورزی و نیز طرح های اقتصادی زراعی و باغبانی کمیسیون ماده 2 ضوابط واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی برای طرح های کشاورزی و تولیدی تشکیل می گردد.

وی تصریح کرد: در این جلسه که در تیر ماه سال جاری برگزار شد، تمامی طرح ها بررسی و تصمیم های لازم در خصوص تایید طرح ها، واگذاری اولیه، تمدید، جایگزینی، انتقال قطعی و یا بازدید مجدد از آن ها اتخاذ گردید.

کمیسیون ماده 2 ضوابط واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی برای طرح های کشاورزی و تولیدی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس، نماینده تام الاختیار استانداری استان فارس، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و سایر اعضاء کمیسیون در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد.