رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک حفظ کاربری اراضی کشاورزی گفت: با عنایت به این که ما متولی امور زمین و حفظ آن هستیم بایستی خودمان کارها را مدیریت کنیم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، احمد طمراسی افزود: ما بایستی وضعیت موجود اراضی و آمار دقیق اراضی زراعی و باغی را به منظور مدیریت بهتر بر عرصه ها داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه به همین منظور در خرداد ماه سالجاری به پرونده هایی که به دبیرخانه کمیسیون تبصره یک حفظ کاربری اراضی واصل شده بود، رسیدگی و تصمیم گیری شد، تصریح کرد: کمیسیون تبصره یک ماده یک حفظ کاربری اراضی کشاورزی با هدف بررسی پرونده متقاضیان اجرای طرح های صنعتی، کشاورزی، صنایع تکمیلی و تبدیلی، مسکن روستایی، اتاق کارگری و نگهبانی باغات، گردشگری و ... برگزار می شود.

شایان ذکر است که کمیسیون تبصره یک ماده یک حفظ کاربری اراضی کشاورزی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس و یک نفر نماینده استانداری استان فارس در محل سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد.