سرپرست مدیریت  امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت : واگذاری زمین برای مدت معین و با توجه به شرایط خاص منطقه است و در صورت عملکرد مطلوب واگذاری زمین تمدید می شود. تشخیص واگذاری اراضی به صورت شرکت، تعاونی، مشاع و یا به صورت فردی به عهده هیات 7 نفره است که طبق عرف محل و انتخاب احسن تصمیم می گیرند.

 به گزارش روابط عمومی مدیریت امور اراضی فارس، نبی اله یزدی افزود: واگذاری زمین برای مدت معین و با توجه به شرایط خاص منطقه است و در صورت عملکرد مطلوب واگذاری زمین تمدید می شود. دبیرخانه هیات 7 نفره واگذاری و احیا اراضی وظیفه تکمیل پرونده های واگذاری جهت اجرای طرح های زراعت و باغبانی و ارائه آن به هیات مذکور را دارد.

 جلسه شورای هیات 7 نفره واگذاری اراضی استان فارس به منظور رسیدگی به 25 پرونده واگذاری طرح های مختلف در نیمه اول خرداد ماه سالجاری تشکیل شد وپس از بحث و بررسی و مطابقت درخواست ها با موازین شرعی و قانونی  تصمیمات لازم در خصوص تعیین اجاره، فروش و انتقال قطعی اراضی اتخاذ شد.

شورای فوق با حضور حاکم شرع هیات واگذاری و احیاء اراضی فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس، معاون دفتر واگذاری و توسعه اراضی سازمان امور اراضی کشور، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، نماینده استانداری و سرپرست امور اراضی فارس در دفتر مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی فارس برگزار شد.