دوره آموزشی تکنیک های مورخه 1397/10/16

با حضور کارمندان ،اعضا  و رابطین گزینش مدیریت ها ی شهرستانها و رابطین ادارات تابعه برگزار شد.

در این دوره ،انواع آموزشهای متنوع و دستورالعملهای تحقیق در امور گزینش آموزش داده شده و مورد بررسی قرار گرفته شد.

در ابتدای این دوره که مقارن با سالروز تشکیل نهاد گزینش به فرمان حضرت امام خمینی (ره)بود ، امسئول خوزه نمایندگی ولی فقیه و همچنین معاون توسعه و منابع انسانی سازمان نیز به ایراد سخن پرداختند.

صحبت های حاج آقا قائمی

ضمن تبریک سالروز 15 دی ماهه به گزینشگران جهاد کشاورزی ، گزینش و حراست و بازرسی را اصل

کار  و یک بازو برای سازمان دانستند.وی با اشاره به جایگاه حساس گزینش ، حضرت امام خمینی با درایتی که داشتند ، فرمان تاریخی تاسیس نهاد  گزینش را صادر کردند.

حجت الاسلام قائمی در ادامه گفت که: باید سرلوحه گزینشگران همان کلام دقیق مقام معظم رهبری است که  می فرمایند: گزینش باید عالمانه هوشمندانه و دقیق باشد.

 حجت الاسلام قائمی ضمن قدردانی از زحمات  مجموعه گزینش و آرزوی موفقیت برای گزینشگران اظهار داشت که: می بایست فردی گزینش شود که علاه بر غیرت سازمانی ، اعتقاد به مجموعه سازمان ، نظام و ولایت نیز داشته باشد.

صحبت های مهندس کیانی:

وی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز گزینش ،با توجه به سخنان مقام معظم رهبری گفت که :نگاه باید هوشمندانه باشد. هوشمندانه بودن در گزینش افراد همان تغییر نگاه هاست.

وی با تاکیید بر این که تغییر نگاهها ابتدا باید خودمان را متحول کنیم، وقتی خودمان را متحول کردیم در این مرحله از فعالیت و کار  میتوانیم هوشمندانه بر نگاه دیگران هم تاثیر بگذاریم

کیانی در خاتمه از روند رو به رشد و متعالی هسته گزینش ابراز خرسندی کرده و گفت که نتیجه بررسی هایی که ما داشتیم رضایت خاطر داوطلبان و همکاران سازمان را  در یکسال اخیر نیز تا کنون در برداشته و این نشان از دید و نگرش سرپرست هسته گزینش می باشد.

در ادامه جهانگیری سرپرست هسته گزینش با تشکر از حضور حجت الاسلام والمسلمین قائمی و کیانی معاونت توسعه و منابع انسانی سازمان و دیگر همکاران حاضر در جلسه 15 دی ماه سالروز تشکیل گزینش را تبریک گفت.

وی در ادامهیکی از کارهای مهم این هسته به دلیل حجم بالای کار در سالهای اخیر امکان بررسی کامل مقدور نبوده گزینش و تمدید افراد پیمانی در سیستم بوده که بنا بر قانون گزینش بایستی هر سه سال یکبار صورت پذیرد و حجم عمده ای از کار گزینش مختص این قضیه بوده است که خوشبختانه رو به اتمام می باشد.

همچنین در پی تکریم ارباب رجوع ، ارائه فرم های مصوب به مراجعه کننده بوده که حاکی از رضایت همکاران مجموعه بوده است

. از دیگر کارهای در خور شایسته این هسته اعزام کارشناسان مصاحبه به شهرستانهای با مسافت دور بوده است با این هدف که هم از اتلاف وقت سازمانی و هم اتلاف هزینه شخصی جلوگیری به عمل آید در سطح قابل توجی تشکر و قدردانی همکاران شهرستان را در پی داشته است .

وی در ادامه تعداد افراد معرفی شده از تاریخ 1396/10/15 الی 1397/10/15 را 1301 مورد بوده است که 218 نفر متعلق به خواهران و 1083 نفر متعلق به برادران بوده است که نتیجه لطف خداوند متعال و تلاش همکاران در هسته گزینش و همچنین تلاش رایطین گزینش در مدیریت های شهرستان عنوان نمود.

جهانگیری در پایان ضمن تشکر از حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و همچنین کیانی معاونت توسعه و منابع انسانی و قدردانی از زحمات کارکنان مجموعه گزینش ،  زحماتو حجم عمده ای از کار گزینش مختص این قضیه بوده است که به حمدالله رو به اتمام است.

در خاتمه از  کارمندان مجموعه هسته گزینش و رابطین و تعدادی از بازنشستگان  که با هسته گزینش  جهاد همکاری داشتند، تقدیر و تشکر به عمل آورده شد.