همزمان با سالروز صدور فرمان بنيان گزار نظام مقدس جمهوري إسلامي ايران در تشكيل نهاد گزينش كشور ، گردهمائي مديران ، أعضاء و كارشناسان هسته هاي گزينش استاني و استان هاي هم جوار به ميزباني هسته گزينش استانداري فارس برگزار شد .

 در اين گردهمائي، مدير هسته گزينش جهاد كشاورزي فارس ضمن تبريك و تسليت بمناسبت شهادت سردارسليماني گفت : اميدوارم به زودي انتقام سخت و دردناك اين عزيز دلها گرفته شود و ما گزينشگران هم بتوانيم حسب وظيفه خود با آرمان هاي امام (ره) و رهنمودهاي ارزنده مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) با تفكر سردار سليماني حركت كنيم و گزينش هوشمندانه و دقيقي داشته باشيم تا بتوانيم نيروهاي ارزشي را براي اين مرز و بوم قدرتمند جذب كنيم. فردين زماني در ادامه  گزارش عملكرد ٩ ماهه سال ٩٨ را ارائه داد و در همين راستا از همدلي و همكاري صميمانه رئيس محترم سازمان جهاد كشاورزي فارس و أعضاء و همكاران شاغل در اين هسته تقدير و تشكر كردند .

در ادامه جلسه استاندار محترم ضمن تبريك و تسليت بمناسبت شهادت سردار سليماني گفت : گزينش نوعي قضاوت كردن است و گزينشگران بايد فردي عامل ، متعهد و خود ساخته باشند و روحيه إنسان دوستي بالايي داشته باشند و به گونه اي عمل كنند كه ابتدا نزد خداوند متعال و بعد هم نزد مردم فهيم اين نظام مقدس پاسخگو باشند و اين أهداف ميسر نميشود مگر با عامل بودن به آرمان هاي امام (ره) و منويات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي )؛

 در پايان هم عنايت اله رحيمي از مديران هسته هاي گزينش و كارشناسان نمونه هر هسته تقدير و تشكر بعمل آوردند. در اين جلسه رئيس محترم سازمان جهاد كشاورزي ، مدير بازرسي و عملكرد سازمان و برخي أعضاء هسته نيز حضور داشتند.

 

 

روابط عمومي مديريت هسته گزينش