مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: پایبندی به تعهدات اخلاقی، موازین شرعی و سر لوحه بودن منشور کارمندی برای کارکنان یک الزام اساسی است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فردین زمانی تصریح کرد: ضروری و شایسته است همه کارکنان به منظور حفظ سلامت اداری، رشد فردی و تعالی سازمانی؛ رفتار و عملکرد خود را با قوانین و معیار های مورد ارزیابی منطبق و همسو کنند.

این مقام مسئول اظهار کرد: استمرار ضعف و عدم تغییر رفتار کارمند پس از مذاکره های ارشادی یا تعهدات کتبی وفق ضوابط و قوانین منجر به پیشگیری تبدیل وضعیت استخدامی و جلوگیری از کسب سایر امتیاز ها و در نهایت قطع همکاری با وی خواهد شد.

زمانی بر پیچیده گی و محرمانه بودن پرونده های هسته گزینش تاکید و ابراز کرد: هدف مدیریت هسته گزینش پاسخگویی سریع و قانونی به پرونده ها است از این رو بر اساس قوانین حاکم بر گزینش بررسی ها انجام و درنهایت با نظر اعضاء رأی صادر می شود.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه وجود نیروی انسانی کارآمد و متخصص می تواند باعث رشد و تعالی شود، افزود: حضور کارکنان با این خصایص می تواند چرخ بزرگ کشاورزی را در مدار خود به حرکت در آورده جهش تولید را رقم بزند.

او رسالت هسته گزینش را انتخاب نیروی متخصص، متعهد و جوان دانست که به نوبه خود همسو با اهداف کلان جهش تولید است.