مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: استراتژی گزینش در سال جهش تولید تحقق بخشیدن به برگزاری آموزش های تخصصی مربیگری تحقیق و مصاحبه جهت بهبود و ارتقاء سطح ارزیابی پرونده ها با همکاری هیات مرکزی وزارت متبوع است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فردین زمانی افزود: جهت دستیابی به این هدف، هماهنگی های اولیه با هیات مرکزی وزارت متبوع انجام شده است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم گزارش کامل و جامع این استراتژی هدفمند را ارائه دهیم.

وی با اشاره به بررسی پرونده های مختلف در این مدیریت از داوطلبین تقاضا نمود: با توجه به اینکه رأی صادر شده توسط مدیریت هسته گزینش محرمانه است و به صورت محرمانه نیز پاسخ داده می شود لذا چنانچه افراد اعتراضی نسبت به رأی صادره در زمینه مخالفت با تبدیل وضعیت و یا مخالف با ادامه همکاری دارند در چارچوب قانون به این هسته مراجعه نمایند و روند قانونی کار خود را دنبال کنند و از مراجعه به سایر مسؤلین پرهیز نمایند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در جلسه بررسی پرونده های ارجاعی به مدیریت هسته گزینش تعداد 28 پرونده به شرح 2 مورد تبدیل وضعیت پیمانی، 5 مورد تمدید قرارداد، 11 مورد تبدیل وضعیت به رسمی قطعی، 5 مورد قرارداد شرکتی، 4 مورد انتصاب و  1 مورد تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی بررسی و رأی برای آن ها صادر گردید.