مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: تاکنون حداقل چهار مرحله کامل فرآیند گزینشی برای همکارانی که از طریق قانون استخدامی مهندسین ناظر جذب شدند، انجام شده است.

به گزارش خبرگذاری روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس ، فردین زمانی با اشاره به اینکه مهلت تعدادی از آرای صادره منقضی شده و از طرفی کد شناسه استخدامی رسمی برای مهندسین ناظر صادر نشده است، تصریح کرد: برآنیم تا با همکاری و هماهنگی که از طرف هسته گزینش با دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت متبوع صورت می گیرد و همکاری و هماهنگی که مدیریت امور اداری با مدیر کل امور اداری وزارتخانه دارند هر چه سریعتر مقدمات اخذ این کُد فراهم شود.

وی؛ با بیان اینکه نیروی انسانی سنگ بنای یک سازمان متعالی است، افزود: رفع مشکل همکاران در راستای تعالی سازمانی دغدغه ما است از این رو تلاش می کنیم احکام همکارانی که از طریق قانون استخدامی مهندسین ناظر جذب شدند را هر چه سریعتر به دست شان برسانیم.

زمانی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون 129 جلسه تخصصی شورای هسته به منظور بررسی و ابلاغ رأی پرونده های معرفی شده به گزینش با حضور اعضاء هسته تشکیل شده است، ابراز کرد: تاکنون برای صد در صد پرونده های مهندسین ناظر رأی صادر شده است.

این مقام مسئول به ابلاغیه دستورالعمل هیئت عالی گزینش و هیئت مرکزی در شرایط اضطراری وجود ویروس کرونا مبنی بر تمدید آراء ابلاغ شده هسته گریزی زد و اظهار کرد: تکمیل فرآیند گزینشی و پاسخگویی به درخواست ها در شرایط فعلی نیز با دقت و سرعت بالا در حال انجام است. 

وی بیان کرد: انتظار می رود مدیران و مسئولین  به آراء صادره  اعتماد کنند چرا که نیت اصلی هسته گزینش دست گیری و ارائه خدمات مطلوب به همکاران است.

 

 

مجموعه گزینش به دنبال رفع مشکلات کارکنان است

در ادامه این نشست مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: مجموعه گزینش به صورت یکپارچه به دنبال رفع مشکلات کارکنان است و این مدیریت آمادگی دارد به عنوان بازوی هسته گزینش کمک کند.

مجید یعقوبی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل ایجاد شده با مجموعه گزینش،گفت: همه ما دست به دست هم می دهیم تا رضایت درونی و تقویت روحیه منابع انسانی که پایه و اساس رشد وتعالی سازمان است را سبب ساز باشیم و در راستای سازمانی سرآمد و متعالی به صورت یکپارچه و هدفمند گام برداریم.

وی افزود: اولویت اول ما قانون و ملاک حرکت و اقدامات امور اداری براساس قانون و دستورالعمل های ارسالی از وزراتخانه متبوع است و پیرامون موضوع جلسه تا به امروز مرتب این امر پیگیری شده است.

این مقام مسئول ابراز کرد: با هماهنگی هایی که با وزارتخانه و تعامل بین هسته گزینش و امور اداری صورت گرفته است و انجام مراحلی که در سامانه کارمند ایران برای برخی از پرونده ها انجام شده است اخذ کد شناسه استخدامی مهندسین ناظر به زودی مرتفع خواهد شد.