مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مهندسی گزینش، تغییر دیدگاه های فرسوده راجع به گزینش جز اصول اولیه مدیریت هسته گزینش است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فردین زمانی در دیدار با مقصود بیگی، مشاور رئیس سازمان در حوزه تعالی سازمانی تصریح کرد: در گزینش اصول بر این است که دیدگاه های فرسوده پیرامون گزینش با توجه به شاخص ها و گانت چارت ها هم راستا با تعالی سازمانی مهندسی شود و هسته گزینش سازمان در برنامه بلند مدت خود، کارآیی و بهره وری را دو چندان نماید.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ضوابط عمومی که به عنوان فیلتر اولیه برای کارمندان در نظر گرفته می شود اصول اخلاقی هم، همگام با ضوابط عمومی مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در بررسی پرونده ها، عبارت کوتاه و پر معنی امام خمینی (ره) که فرمودند " میزان حال فعلی افراد است " سر لوحه اعضاء شورا ی هسته است. 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مدت زمان پاسخگویی به هر پرونده 3 ماه می باشد، هسته گزینش علی رغم کمبود نیروی انسانی پاسخگویی به نامه های واصله را با کیفیت عالی و شتاب بسیارخوب در کمترین زمان ممکن  انجام داده است.

در ادامه این دیدار مشاور رئیس سازمان در حوزه تعالی سازمانی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت هسته گفت: چابک سازی فرآیندها در گزینش روند خوبی را طی کرده است و بایستی میزان اثر بخشی این فرآیندها در طول زمان با ابزارهای دقیق سنجش و اندازه گیری مشخص گردد.

غلامعلی مقصود بیگی افزود: توقع و انتظارات یک جامعه که در ورودی های آن فیلترها و شاخصه هایی جهت پایش قرار دارد، مدیران سالم و کارآمد است.

وی تصریح کرد: آسیب شناسی به موقع و به جا همراه با مذاکرات درون سازمانی می تواند فرآیند انتصابات سازمانی را  کارآمدتر نماید و محیطی أمن برای مراقبت از نیروی انسانی در سازمان متعالی فراهم نماید.