مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: جلسه  های تخصصی ارزیابی و صدور رأی پرونده های معرفی شده به هسته گزینش برای بررسی و ارزیابی پرونده ها طبق ضوابط عمومی و ضوابط انتخاب اصلح جهت انتصاب در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فردین زمانی  افزود: همه ما یک مجموعه واحد هستیم که گام نهادن در مسیر تعالی سازمانی و شفاف کردن چشم اندازها جزء برنامه های واحد هر مجموعه به حساب می آید.

وی بیان کرد: در راستای عملی کردن جهش تولید در مسیر تعالی سازمانی، نیاز به منابع انسانی قوی و کارآمد داریم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از همین رو مدیریت هسته گزینش در چارچوب قوانین و دستورالعمل های ابلاغی، پایش نیروی انسانی متعهد و متخصص را مد نظر قرار داده است و براساس ضوابط عمومی و انتخاب اصلح اقدام به صدور رأی می نماید و در این بررسی ها با توجه به کلام گهربار بنیان گزار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) " ملاک حال فعلی افراد " است.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون بیست و پنج جلسه تخصصی ارزیابی و صدور رأی تشکیل شده است که برا ی 236 پرونده رأی صادر گردیده است.

زمانی یادآور شد: در جلسه های برگزار شده برای تعداد 16 پرونده رای صادر شد که پرونده های رسمی قطعی: 8 مورد، تمدید قرار داد: 2 مورد، شروع به کار قرارداد مشاوره ای : 1 مورد، انتصاب : 2 مورد و شروع به کار قرار داد شرکتی: 3 مورد بوده است.

3 جلسه تخصصی ارزیابی و صدور رأی پرونده های معرفی شده به هسته گزینش در هفته پایانی تیرماه برگزار شد.