مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: با تعامل و همکاری اعضاء شورای هسته گزینش استان فارس توانسته ایم بیش از 34 جلسه در سال 99 و 106 جلسه در سال 98 جهت ارزیابی و صدور رأی داوطلبین برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فردین زمانی افزود: ماحصل این جلسات، صادر شدن رأی برای 99 درصد پرونده های معرفی شده به گزینش است که در ارزیابی و صدور رأی توسط شورای هسته گزینش فصل الخطاب قانون بوده است.

وی تصریح کرد: در انتصاب کارگزاران گزینش علاوه بر ضوابط عمومی و ضوابط انتخاب اصلح، یک سری ملاک های تقدم هم ذکر شده که حضرت امام (ره) این شاخص ها را معرفی کردند که مهمترین آن ها دوری از تنگ نظری، اخلاق فاضل و کریمه و عدم مسامحه کاری است که به لطف الهی این موارد جزء خط قرمز این هسته به حساب می آید و همکاران ملزم به رعایت هستند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در راستای تعالی سازمانی، اهداف و مأموریت های این هسته پایش نیروهای انسانی است که بتوانند جهش تولید را محقق کنند چرا که همین نیروی انسانی در خط مقدم تولیدات کشاورزی و ارتباط با کشاورزان و بهره برداران قرار دارند.

وی بیان کرد: جای بسی خوشحالی است که اخیرا با توجه به استعلام های صورت گرفته از هیأت مرکزی، برای پست های مدیریتی و انتصاب کارمندان رسمی قطعی در مشاغل خاص، بایستی صلاحیت گزینشی افراد هم مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد و گزینش هم در راستای سلامت نظام اداری پیشرو خواهد بود.

زمانی با اشاره به اینکه هسته های گزینش ردیف بودجه ای خاصی ندارد ابراز امیدواری کرد: با توجه به جلسه ای که توسط هسته مرکزی گزینش برگزار شده است، مقرر شد ردیف بودجه ای برای مدیریت هسته گزینش تعریف شود که در سال جاری با پیگیری های به عمل آمده این مسأله هم تحقق یابد.

وی تاکید کرد: در گزینش و در راستای استراتژی سازمان، روحیه همدلی و همکاری جاری است و تلاش همه همکاران رشد و بالندگی وجودی و سازمانی است.

زمانی یادآور شد: در این جلسه از زحمات دوازده ساله عبدالعلی کریمی به عنوان عضو شورای هسته گزینش تقدیر و حکم عضویت علی فلاحی عضو جدید شورای هسته گزینش از طرف هیأت عالی گزینش به وی تقدیم شد.  

 

 

 

نیرو انسانی، خط مقدم تولید محصولات کشاورزی

 

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه در راستای تعالی سازمانی، اهداف و مأموریت ها پایش نیروهای انسانی که بتواند جهش تولید را محقق کند در دستور کار است، گفت: نیرو های انسانی در خط مقدم تولید محصولات کشاورزی و ارتباط با کشاورزان و بهره برداران قرار دارند.

نیرو انسانی، خط مقدم تولید محصولات کشاورزی

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) در استان فارس، فردین زمانی در آیین معارفه عضو جدید هسته گزینش با اشاره به اینکه در انتصاب کارگزاران علاوه بر ضوابط عمومی و شرایط انتخاب اصلح برخی ملاک ها نیز از طرف حضرت امام ( ره) معرفی شده اند، افزود: دوری از تنگ نظری، اخلاق فاضل و کریمه و عدم مسامحه کاری از مهم ترین این خصایص است.

 

به گفته وی؛ ملاک های مورد نظر حضرت امام (ره) جزو خطوط قرمز این هسته به حساب می آید وتمامی اعضاء و همکاران ملزم به رعایت هستند.

 

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه در ارزیابی و صدور رأی توسط این شورا قانون  فصل الخطاب  بوده است، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 34 جلسه ارزیابی برای داوطلبین گزینش برگزار شده است.

 

طی حکمی از طرف هیات عالی گزینش علی فلاحی به عنوان عضو جدید این هسته در استان فارس منصوب شد و از عبدالعلی کریمی از اعضای سابق این شورا تکریم و با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.