مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: همزمان با روز کارمند و در جهت ارتقاء سطح دانش تخصصی گزینشگران، آزمون ضوابط و معیارهای حاکم بر گزینش به صورت کشوری و هماهنگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فردین زمانی افزود: محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی، ماه عشق و شور و فریاد است، ماه آمیختن با خون و آمیختن با عشق است و محرم آمده است تا آوای فداکاری و مقاومت در برابر بیداد را در جهان هستی طنین افکند و طلسم استکبار و استبداد را در هم شکند و به افسون نا امیدی در برابر زورگویان و قدرت طلبان به ظاهر غالب خاتمه دهد و پرچم پر افتخار نهضت حسینی را در فراز این نقطه جهان به اهتزاز در آورد. وی حلول ماه محرم، ماه عزای حسینی را به همه مسلمانان جهان و به ویژه به ساحت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و تمامی همکاران خانواده بزرگ جهاد کشاورزی تسلیت گفت و بیان کرد: در هفته ای قرار داریم که به نام و یاد شهیدان رجائی و باهنر و مزین به هفته دولت است، اگر راه و روش شهیدان گرانقدر باهنر و رجائی را سرلوحه کار خود در وظایف کارمندی قرار دهیم یقینا هم جهش تولید را محقق می نماییم و هم سعادت دنیا و آخرت را برای خود تضمین نموده ایم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امروز چهارم شهریور ماه که مصادف با روز کارمند است را به کارمندان متعهد و وظیفه شناس تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

وی تصریح کرد: هسته گزینش در راستای ارتقاء همکاران و اهمیت بررسی پرونده های داوطلبین در چارچوب ضوابط و معیارهای حاکم بر گزینش، به نمایندگی از هیأت مرکزی گزینش وزارت متبوع، اقدام به برگزاری آزمون ضوابط و معیارهای حاکم بر گزینش نموده است که همکاران این هسته در صورت کسب نمره قبولی در این آزمون، می توانند در بخش مربوط به خود ادامه همکاری را داشته باشند.

زمانی اظهار کرد: اهمیت این آزمون در این است که همکاران محقق و مصاحبه گر نهایت دقت را در اِعمال قانون برای تکمیل فرآیند گزینشی داوطلبن داشته باشند و با آگاهی کامل و در نظر گرفتن شاخصه ها و معیارهای ارزیابی در جهت تسریع فرآیند گزینشی حرکت نمایند.

وی تاکید کرد: این آزمون به طور همزمان در سراسر کشور و با مسؤلیت مدیران هسته گزینش و به نمایندگی از مدیر کل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش برگزار و دوره های تخصصی دیگر هم به همین شیوه در دستور کار قرار دارد که گزارش آنها متعاقبا اعلام می گردد.