فردين زماني، مدير هسته گزينش در ابتداي جلسه ضمن تبريك هفته دفاع مقدس و گراميداشت ايام اربعين حسيني گفت: امروز كارهاي گزينش مصداقي از دفاع مقدس است چرا كه انطباق موارد قانوني با روند بررسي پرونده ها موجب دفاع از حق و حقوق داوطلبين مي گردد كه خود به نوعي هم دفاع از حق الناس است و نيز حركتي به جهت همراه شدن با گام دوم انقلاب بشمار مي رود.

 

 اين مقام مسؤل گفت: ما بايستي در راستاي اهداف نظام و شهداء عالي مقام حركت كنيم و تلاش ما بر اين باشد كه اين اهداف را جاري سازي نماييم.

 

زماني گفت: تحقق اين اهداف از نگاه گزينش اولويت قراردادن پاسخگويي به پرونده ايثارگران است كه بحمدالله تا به امروز براي بيش از ٨٥ درصد پرونده داوطلبين مشمول قانون ايثارگران رأي صادر گرديده است و بررسي پرونده ساير عزيزان در دستور كار قرار دارد.

 

مدير هسته گزينش گفت : اين جلسه با هدف هم افزايي، همدلي و بررسي انطباق فرآيندهاي گزينشي پرونده هاي داوطلبين با قوانين در حوزه هاي اداري، تحقيقات، مصاحبه، ارزيابي و صدور رأي داوطلبين برگزار گرديد و حضار به بحث و تبادل نظر پيرامون مباحث مطروحه و همچنين ارائه راهكار جهت بهبود فرآيندها پرداختند.

 

 

 روابط عمومي مديريت هسته گزينش سازمان جهاد كشاورزي فارس