فردين زماني، مدير هسته گزينش و عضو شوراي هسته ضمن تسليت فرارسيدن ايام عزاداري حضرت زهرا(س) گفت: هسته گزينش علي رغم حجم بالاي پرونده ها، تمام سعي و اهتمام خود را دارد كه كارها بسرعت و دقت انجام شود.

 

تا قبل از اتمام موعد مقرر ٥ ماهه پاسخ خود را ارسال نمايد كما اينكه بعضاً روند طولاني شدن بررسي يك پرونده به جوابيه استعلام از مراجع مربوطه مرتبط مي گردد.

 

مدير هسته گزينش ضمن اشاره به روند بررسي پرونده هاي چالشي گفت: از مديران ارشد انتظار داريم كه همكاران را به رعايت ضوابط و قوانين دعوت نمايند و اگر داوطلبي هم به روند پرونده خود اعتراضي دارد مسير قانوني كه از نظر مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) فصل الخطاب است را طي نمايد.

 

اين مقام مسؤل گفت : مراحل تجديد نظر پرونده هايي كه تكرار ضعف دارند بدين صورت است كه درخواست داوطلب مرحله اول در هسته استان با تغيير اعضاء ، مرحله دوم در هيأت مركزي و مرحله سوم ديوان عدالت اداري مورد بررسي و ارزيابي قرار مي گيرد. البته لازم به ذكر است كه اغماض از ضعف داوطلب از اختيارات هيأت مركزي گزينش است كه در مرحله تجديد نظر دوم در صورت صلاح ديد اعضاء آن هيأت اعمال مي گردد.

 

زماني در ادامه بيان داشت: از مديران ارشد سازماني انتظار مي رود در بحث انتصابات پست هاي حساس و مديريتي در صورتي كه نظريه گزينش مبني بر مخالفت با انتصاب داوطلب باشد و داوطلب در اين پست منصوب شود از نظر قوانين و ضوابط گزينش غيرقانوني است و مسؤليت آن بعهده مدير بلافصل مي باشد. همچنين اين نكته راجع به داوطلبين تبديل وضعيت يا تمديد قرارداد كه رأي آنها با قيد عدم انتصاب در مشاغل حساس و مديريتي است هم صدق مي نمايد و تا زمان بررسي مجدد پرونده داوطلب در مراحل بعد اجازه حضور در اين مشاغل حساس و خاص را نخواهند داشت.

 

 زماني در پايان گفت : داوطلبين محترم در راستاي صيانت از محرمانه بودن محتواي پرونده خود از مراجعه غيرضروري به ساير مسؤلين خودداري نموده و صرفاً در چارچوب تعيين شده پيگير پرونده خود باشند.

 

در چهل و هشتمين شوراي هسته گزينش پرونده هاي زير جهت ارزيابي و صدور رأي در دستور كار قرار داشت.

 

 تجديدنظراول،تبديل وضعيت مشمولين قانون ايثارگران، تمديد قرار داد شركتي، داوطلبين بدو ورود آزمون استخدامي

 

 

روابط عمومي مديريت هسته گزينش سازمان جهاد كشاورزي فارس