همزمان با حضور سید ابوالحسن ذوالانواری عضو شورای هسته*

 

فردین زمانی در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: پرونده های معرفی شده به هسته گزينش فارس طي بازه زماني سه ساله (ابتداي ٩٨ تا انتهاي ١٤٠٠ ) بالغ بر ۲۰۰۰ فقره بوده است که با ارزیابی های تخصصی صورت گرفته توسط هیات عالی گزینش، هیات مرکزی وزارت متبوع همچنین بررسی های استانی توسط استانداری فارس این هسته طی سه ارزیابی صورت گرفته بصورت متوالی رتبه عالی را کسب نموده است.

 

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی فارس در ادامه گفت: عملکرد این هسته در هشت ماهه سال ۱۴۰۱ بدین شرح است:

از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۴۱ پرونده به این هسته معرفی شده که بیش از ۹۷ درصد این پرونده ها مورد ارزیابی و صدور رای قرار گرفته است. پرونده های باقیمانده جهت تکمیل فرآیندهای گزینشی در بخش اداری،تحقیق،مصاحبه هستند.

حدود ۲۵ درصد پرونده های معرفی شده جهت انتصاب مدیران و پستهای حساس بوده است که با قید فوریت فرآیندهای گزینشی آنها صورت گرفته است.

 

زمانی گفت: جهت صدور آراء پرونده های مذکور ۴۴ جلسه تخصصی تشکیل و بطور میانگین برای هر پرونده تاکنون ۵۲ ساعت نفر با احتساب بررسی هرپرونده در ۲۰ دقیقه  زمان صرف شده است.

 

این مقام مسئول ضمن تشکر از اعضاء و همکاران گزینشگر گفت: مجموعه هسته گزینش فارس با احتساب ستاد سازمان جهاد کشاورزی فارس جهت انجام فرآیندهای گزینشی با ۱۰ دستگاه تابعه زیرمجموعه وزارت متبوع نیز همکاری دارد. بطور مثال بیش از یک چهارم پرونده های معرفی شده در سال جاري مربوط به اداره کل دامپزشکی فارس بوده است همچنين اداره كل منابع طبيعي نيز از نظر تعداد پرونده هاي معرفي شده در رتبه دوم قرار مي گيرد. با توجه به تعداد بالاي پرونده هاي دستگاه هاي تابعه و فرمايش مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) كه گزينش ها بايد از نظر موقعيت اداري و سياسي و باطن انساني و عارفانه تقويت شوند و صراحت قانونگزار در  ماده ۱۹ و ۲۱ آئین نامه اجرایی گزینش، دستگاه های تابعه ملزم به تامین امکانات لازم و حمایت مالي هستند.

 

 

 دوشنبه هفتم آذرماه ١٤٠١

 

 

*روابط عمومي مديريت هسته گزينش فارس*