در راستای اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، مدیریت هسته گزینش پس از معرفی بیش از ۳۹۰ نفر از واجدین شرایط تبدیل وضعیت از طرف سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه های تابعه به جهت پاسداری از خون شهدا و تکریم جایگاه ایثارگران در جامعه برای بیش از ۹۹ درصد پرونده این عزیزان با قید فوریت و در کوتاه ترین زمان ممکن فرآیندهای گزینشی و در نهایت ارزیابی و صدور رأی انجام شد.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به پاره ای از مشکلات گزینشی گفت:

با توجه به اینکه برای هسته های گزینش ردیف مستقل بودجه ای سازمانی پیش بینی نشده اما بر اساس ماده ۱۹ آئین نامه اجرایی گزینش، قانون گزار سازمان و دستگاه های تابعه را ملزم به همکاری با گزینش (تامین خودرو، منابع انسانی، پشتیبانی مالی و ...) جهت انجام فرآیندهای گزینشی نموده است.

 

زمانی با اشاره به تعداد بالای پرونده های ورودی این هسته گفت: علی رغم کمبود نیروی انسانی متناسب با استاندارد تشکیلات گزینش در سال جاری تاکنون بیش از ۵۰۰ پرونده جهت تبدیل وضعیت، تمدید قرارداد، طرح نیروی انسانی و انتصاب در پستهای حساس و خاص و ... معرفی شده است که این مدیریت برای ۹۷ درصد پرونده ها طی برگزاری ۵۰۰ ساعت/نفر جلسه تخصصی صدور رأی انجام داده است.

 

محمدی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی فارس ضمن تشکر از اقدامات جهادی هسته گزینش گفت: درخصوص تامین منابع مالی لازم جهت انجام فرآیندهای گزینشی پس از طی مراحل قانونی ان شاءالله مساعدت لازم صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استان فارس رئیس کارگروه منطقه ۲ کشوری است پیرامون نیروهای جدیدالاستخدام گفت: برای بیش از ۴۴۵ نفر از پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی مصاحبه های لازم انجام شد و پرونده ها جهت انجام اقدامات تکمیلی به وزارت متبوع ارسال گردید.

 

مدیر هسته گزینش در پایان گفت: طی اقدام مشترک و هماهنگ هسته گزینش با معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی پرونده داوطلبین جدیدالاستخدام پس از معرفی به گزینش با دقت بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن تحت اقدامات گزینشی قرار خواهد گرفت و در راستای احراز صلاحیت های گزینشی طبق قانون همچنین نظر به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) پیرامون جریان نفوذ حتی در کسوت روحانیت و مجموعه بسیج، هدف این مدیریت جلوگیری از ورود افراد نفوذی و جذب نیروهای جهادی، انقلابی و کارآمد بعنوان سربازان خط مقدم عرصه تولید و امنیت غذایی می‌باشد.

 

تاریخ جلسه: ۱۴۰۱/۹/۲۹     ساعت: ۱۳:۱۰

 

*روابط عمومي مديريت هسته گزينش سازمان جهاد كشاورزي فارس*