فردين زمانی؛ مدير هسته گزينش ضمن تسلیت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:

ریخته‌ شدن خون پاک حاج‌ قاسم، به‌ عنوان اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار توسط موشک‌ های شیطان بزرگ، مهر بطلانی بود بر خط سازش و مذاکره خفت‌ بار با دشمن جنایتکار و تکلیف را بر همگان برای همیشه روشن نمود که راه پیروزی جبهه حق تنها از مسیر مقاومت و پایداری می‌گذرد.

 

مدیر هسته گزینش فرارسیدن روز گزینش را پیشاپیش تبریک گفت و افزود:

نهاد مقدس گزینش از جمله یادگارهای پرخیر و برکت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که در ۱۵ دی‌ماه سال ۶۱ بنا به فرمان ایشان فعالیت خود را آغاز کرد.

با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب، مهم‌ترین ظرفیت امید بخش کشور، نیروی انسانی مستعد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی است که با تأسی از فرمایشات معظم له، گزینشگران با انتخاب و گزینش دقیق و عالمانه می‌توانند جامعه و نهادی سالم را به ارمغان بیاورند و ما با تأسی از شهدا تمام تلاش مان را می کنیم که مسیر ایشان را ادامه دهیم و ذره ای از این راه کوتاه نیاییم و تا جایی که بتوانیم از افراد دارای روحیه انقلابی وجهادی در بکارگیری نیروها استفاده کنیم.

 

در اين جلسه كه با حضور اعضای شورای هسته آغاز شده پرونده های ۱۱ نفر از داوطلبین شامل ۴ پرونده انتصاب، ۴ پرونده تبدیل وضعیت و ۳ پرونده بکارگیری جهت صدور رأي مورد ارزيابي و بررسي قرار خواهد گرفت.

 

 

 

یکشنبه یازدهم دی ماه ١٤٠١

ساعت ۱۳/۴۰

*روابط عمومي مديريت هسته گزينش سازمان جهاد كشاورزی فارس*