مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از آغاز فرآیند گزینش پذیرفته شدگان نهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی توسط این مدیریت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فردین زمانی تصریح کرد: 102 نفر از پذیرفته شدگان آزمون مذکور پس از تایید هسته گزینش در سازمان جهاد کشاورزی، مدیریت های شهرستانی، ادارات منابع طبیعی، مرکز تحقیقات، دامپزشکی و شهرک های کشاورزی مشغول به کار می شوند.

 وی با بیان اینکه جذب کارکنان جدید منوط به پاسخ مثبت گزینش است و این افراد به صورت پیمانی شروع به کار می کنند، اظهار کرد: انتخاب افراد مذکور انتخاب اصلح می باشد و اگر فردی رد صلاحیت شود از سوی سازمان سنجش نفر جایگزین معرفی خواهد شد. 

 این مقام مسئول با اشاره به اینکه طبق قانون گزینش این مدیریت از زمان تکمیل مدارک داوطلب و پرسشنامه فردی به مدت سه ماه فرصت دارد تا نتیجه را به مدیریت امور اداری سازمان اعلام کند؛ ابراز کرد: با توجه به حجم بالای پرونده ها و با موافقت هیئت مرکزی این مدت به پنج ماه افزایش یافت که البته با توجه به روحیات جهادی همکاران، علی رغم کمبود نیرو، تلاش مضاعف آنان، اهتمام این است که کمتر از مهلت قانونی دواطلبین جدیدالاستخدام را تعیین تکلیف کنیم.

زمانی؛ با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: " گزینش براي دستگاه‌هاي دولتي و نهادها و همه دستگاه‌هاي عامل که از نيروي انساني استفاده مي‌كنند. مثل آب خوردن، لازم و واجب است."، افزود: گزینش به عنوان بازوی اصلی اصلاح نظام اداری کشور محسوب می شود و انتظار می رود همه مدیران با بسیج امکانات و در نظر گرفتن منافع سازمانی این مدیریت را در انتخاب اصلح یاری کند.

او اضافه کرد: به استناد فرمایشات مقام معظم رهبری  و بر اساس ماده 19 آیین نامه اجرایی قانون گزینش کشور "به منظور اجراي امور گزينش در موعد مقرر، نهاد و دستگاه موظفند حسب مورد كليه امكانات مورد نياز ، منابع مالي ( با بهره مندي از تمامي مزاياي مشابه كاركنان آن نهاد يا دستگاه ) و ساير خدمات پشتيباني را تأمين نمايند". امید است که با همکاری مدیران و با در نظر گرفتن منافع سازمانی گزینش مطلوبی در انتخاب اصلح صورت گیرد.