مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: 56 موافقت اصولی بی نام برای راه‌اندازی صنایع کشاورزی در شهرستان های تابعه استان فارس صادر شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مهدی صادقی افزود: پس از هماهنگی با شرکت شهرک های صنعتی و اخذ استعلامات مورد نیاز 28 مورد آن تبدیل به جواز تاسیس بدون نام شده است.

وی تصریح کرد: با مراجعه متقاضیان، مسیر سرمایه گذاری دقیقا مشخص بوده و سرمایه گذار با توجه به بنیه مالی و شرایط خود می تواند در حداقل زمان ممکن نسبت به ساخت و ساز واحد صنعتی و به بهره برداری رساندن کارخانه اقدام کند.

صادقی بیان کرد: از این تعداد جواز های تاسیس صادره یک مورد تعیین تکلیف  و تبدیل به جواز تاسیس شده که هم‌اکنون سرمایه‌گذار پیگیر مراحل ساخت و ساز و راه‌ اندازی کارخانه فرآوری قارچ در شهرستان خرامه است.

به گفته صادقی با هماهنگی های انجام شده با شرکت شهرک های صنعتی شاخص های فنی و اقتصادی برای 14 طرح جدید تهیه که مورد موافقت شرکت شهرک ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران به دلیل عدم اطلاعات کافی از نقاط مختلف به دستگاه های اجرایی استان از جمله استانداری، سازمان جهاد کشاورزی و... مراجعه می‌کردند، افزود: با توجه به اولویت های سرمایه گذاری و وجود پتانسیل های بسیار خوب در استان فارس، بسترسازی جهت ورود سرمایهگذار ضروری بود از این رو  با هماهنگی مدیرکل دفتر جذب و حمایت سرمایه‌گذاری استانداری فارس زمینه صدور مجوز بی‌نام ایجاد شد.

 

 

.