استاندار فارس گفت: مجموعه شیر پگاه فارس مجموعه سرپا، به روز و استانداردی است که مواد اولیه  را از جامعه روستایی تامین می‌کند و ایجاد اشتغال روستایی در زمینه دامداری را دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، عنایت الله رحیمی در بازدید از مجموعه شیر پگاه فارس با اشاره به اینکه روزانه بیش از 400تن شیر در این مجموعه خریداری می‌شود، افزود: زمینه صنعتی فرآوری 85 محصول در دستور کار کارخانه بوده از جمله انواع لبنیات، شیر و ماست را تولید می‌کند بازار خوبی را در داخل و خارج از کشور داشته و ارزآوری مناسبی را برای کشور دارد.
رحیمی تصریح کرد: بیش از 350 نفر اشتغال صنعتی ایجاد شده و در زمینه خرده فروشی، توزیع و عرضه اشتغال مناسبی را در سطح بازار ایجاد کردند.
 استاندار فارس بیان کرد: محصولات پگاه به عنوان یک برند شناخته شده مورد اطمینان بازار مصرف است که با تلاش کارکنان مجموعه در قالب استانداردسازی محصولات، ترقی، تعالی و توسعه مناسبی را در آینده پیش‌رو خواهند داشت.
رحیمی با اشاره به تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در این کارخانه، افزود: انتظارات و درخواست‌های مجموعه شیر پگاه فارس، از جمله سرمایه در گردش بررسی شد و بانک‌ها اعلام آمادگی کردند که از محل بند الف تبصره 18 پرداخت خواهد شد.
وی اظهار کرد: از دیگر درخواست‌ها،توسعه کارخانه مدنظر عزیزان بود که پس از ارائه طرح و ددلاین و طراحی لازم برای اجرای توسعه کارخانه حتما زمین را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.
استاندار فارس تاکید کرد: پگاه خوش درخشید و در ذهن مردم یک نام آشنا و قابل اطمینان هست.